drago boric

ponedjeljak, 02.04.2007.

Sifra:"VELIKA SRBIJA"-"SILOVANJA,SILOVANJA,SILOVANJA..."-1

Dobrovoljno sam se,kao clanica Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,prijavila CENTRU ZA ISTRAZIVANJE I DOKUMENTACIJU Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,da ovaj iskaz,ovo svjedocenje,dadem u pisanoj formi.
Izrazavam svoju potpunu spremnost da ovo svjedocenje,ovaj iskaz,iznesem i u zvanicnoj SUDSKOJ PROCEDURI protiv okrivljenih za RATNI ZLOCIN I ZLOCIN GENOCIDA,pred sudovima u Bosni i Hercegovini,sudovima zemlja stalnog boravka OKRIVLJENIH ZA RATNI ZLOCIN,a posebno pred TRIBUNALOM ZA SUDJENJE RATNIM ZLOCINCIMA U DEN HAAGU,zajedno sa osobama iz ovog mog svjedocenja,koje su bile zrtve ratnog zlocina i zlocina genocida.


Uhapsena sam u Prijedoru,pocetkom juna 1992.godine,i odvedena na ispitivanje u policijsku stanicu.Poslije ispitivanja,koje je trajalo nekoliko sati,dosao je BRKIC,VOZAC ATP-a,u maskirnoj uniformi i rekao da podjem sa njim.Posto sam poznavala Brkica,upitala sam kuda me vozi.On mi je odgovorio da me vozi do kasarne"Zarka Zgonjanina".
Kada smo dosli u kasarnu,uveo me je u hodnik gdje su stajala dva covjeka i rekao mi da sacekam.Dok sam cekala,vidjela sam puno vojnika u kasarni.Tada je neko povikao:"Suljanovic!"Cula sam da se taj Suljanovic javio.Onda ponovo drugi glas:"Jesi li ti doktor Suljanovic?"Ovaj je odgovorio da jeste i rekli su mu da udje.
Dok sam cekala u hodniku,napolju su se culi vojnici kako se smiju i govore:"HEJ,BRE!JESTE LI VIDJELI KAKO NAM DRENA ZGODIC DOVODI NAJLJEPSE DJEVOJKE DA IH MOZEMO IZ..BATI I ZADOVOLJITI SE?!NECE NAMA BITI KRIZE ZA ZENSKO DOK JE NAMA DRENE ZGODICKE,JER NAM ONA DOVODI NAJLJEPSE BALINKURE.NE TREBA IH CUVATI NITI STEDJETI."Neko je upitao odakle je Drena,a drugi je odgovorio:"Iz Ljeskara.Brat joj je onaj Milan sto nosi lanac oko vrata navinut sa prstima i vice da je pravi heroj."
Cekajuci da doktora Suljanovica ispitaju,cula sam kako mu prijete:"Priznaces ti nama sve!"Odjednom
je utrcao vojnik u hodnik i viknuo:"UZA ZID!RUKE NA POTILJAK!"Covjek koji je bio pored mene i ja,
stali smo uza zid.Prisao mi je s ledja,zavezao mi oci i odveo me u neku prostoriju.Nisam znala gdje sam.Odmah potom su u prostoriju usla dvojica cetnika i tu su me oborili na pod.Stegnuli su mi cvrsto povez na ocima.Jedan me je cvrsto drzao,a drugi me je svukao i silovao,obescastio.U toj tami,dok su me zlostavljali,silovali,osjetila sam uzasne bolove.Cetnici su bili snazni i krupni,a iz usta im se osjecao alkohol...Onda su me zakljucali i otisli.Skinula sam sebi krpu sa ociju.U prostoriji nije bilo prozora.Bila je mracna.Napipala sam jedan cosak i tu sam zgrceno i skupljeno sjedila i plakala.
Iz susjedne prostorije se culo:"Zbor vojsko!"i poce prozivka:ZORAN TEIC,MILAN PUPAVAC,RADE GNJATOVIC,MILENKO ZIGIC,DRAGAN KONCAR,MILAN JANKOVIC,BRANE BERIC,DRAGAN GRAHOVAC.
"Idite na zadatak koga ste dobili od kapetana i ne vracajte se dok ne izvrsite naredbu."Odjeknuo je odgovor:"Razumemo!"
Cula sam da neko dolazi pred vrata prostorije u kojoj sam bila i brzo sam stavila krpu na oci,skupivsi se u cosku.Vojnik me je uzeo za ruku i odveo pred istu prostoriju u hodnik.Drugi vojnik je otvorio vrata i rekao mi da skinem krpu sa ociju,upitavsi me:"Koja je to budala uradila?"Bio je u maskirnoj
uniformi,srednjeg rasta,crne kose i zelenih ociju.Vidio je da placem,da sam sva krvava,posto sam dobila zenski odljev.Dao mi je cebe da se zamotam i pitao me odakle sam,gdje stanujem.Odgovorila sam da stanujem iza autobuske stanice.Onda me je poveo sa sobom,uveo u bijelog"stojadina"i dovezao me pred moj stan.
Kada sam usla u stan,mog muza Arifa nije bilo.Telefonom sam nazvala njegovu majku Zakiru i pitala da li je on kod nje.Kada mi je ona odgovorila da nije i da nikako nije dolazio,kroz plac sam je zamolila da hitno dodje kod mene.Kada je ona dosla,rekla sam joj da sam dobila odljev i da sam bolesna.Od straha joj nisam smjela reci sta je sve sa mnom bilo.
Kasnije sam nazvala bolnicu i trazila doktoricu Banovic ili sestre Jelu Brecner,Ljilju Grahovac ili Vikicu.
Dobila sam doktoricu Banovic i rekla joj da sam od straha dobila odljev.Ona mi je rekla da dodjem kod nje na pregled.
Pozvala sam taksi i otisla u bolnicu koja je bila puna vojnika i civila.Doktorica Banovic me je primila,
pregledala i rekla da me mora"ocistiti",ali da vise nema narkoze u bolnici.Pitala me je da li cu moci to da izdrzim.Onda je pozvala doktora Savica da joj pomogne,a on se poceo buniti i galamiti.Psovao je sto mora da pomaze Bosnjacima.Doktorica mu je odgovorila da civilima moraju pomoci.Kada su sve zavrsili,doktorica mi je dala kapi i tablete i rekla da moram lezati 2-3 dana.Jos je rekla:"Sta rade ove zvijeri?!"SAVIC JE PONOVO NAISAO I VIKAO DA SVE BALINKE TREBA SILOVATI I POBITI.Uzela sam ponovo taksi,dosla kuci i nazvala Arifovu majku,svoju svekrvu,da dodje kod mene.Kada je dosla,rekla sam joj da sam se morala"ocistiti",na sta je ona pocela plakati.
Putem radija su tih dana najavljivali pretrese stanova i kuca.Ako se kod Bosnjaka i Hrvata nadje oruzje,bit ce mu pobijena cijela porodica,prijetili su.Onda su nas obavijestili da trebamo biti lojalni prema srpskim vlastima i da svi Bosnjaci i Hrvati u Prijedoru moraju objesiti bijela platna na stanove i kuce,sto smo morali uraditi.Poslije se pocelo sa pretresom stanova,kuca.
Pred moj stan je dosao MIODRAG KICANOVIC sa jos 2-3 vojnika u maskirnim uniformama JNA.
Druga grupa je otisla pred kucu Faruka Rizvica sa"STRIKOM" i jos nekoliko vojnika u uniformama JNA.
Miodrag Kicanovic,vozac ATP-a,usao je u moj stan,a ostali vojnici su hodali oko zgrade.Usao je i sve razbacao po stanu,prevrnuo kauce i izbacio sve iz regala.Stajala sam u hodniku i sve nijemo i sa strahom posmatrala.Tada mi je prisao,udario snazno sakom u vilicu i oborio me na pod.Pocela sam se braniti,a on me je samarao i opsovao mi balijsku majku.Svukao me je u trenerku i silovao me na podu.Kada je zavrsio,ustao je,obukao se i rekao:"AKO IKOME KAZES ZA OVO,JA CU DOCI NAVECER I SVU TE ISKASAPITI.OVO TI JE IZ OSVETE."Nemocna,pretucena,ponizena i prestrasena samo sam plakala.
Miodrag je otisao,a ja sam spolja cula neke jauke i galamu.Otisla sam u kupatilo i kroz prozor vidjela da se to desava pred kucom Faruka Rizvica.Vidjela sam kako Faruka Rizvica i njegovog radnika Osmana uvode u vozilo"maricu".Faruk je bio rascupan i krvav po licu,kao i njegov radnik.Nisam smjela da izadjem nikuda iz stana...

- 15:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi