drago boric

ponedjeljak, 26.03.2007.

Simo Zaric-HAASKA ISTINA(1998.)

Sto u pjesmi otpjevat se mora
Lud bi bio ko bi zamjerio.
Istina je necu da vas lazem
Sve po redu ja cu da vam kazem
Prva pjesma za zidne novine
I poruka od druzine fine.

Druzina je mala al`cestita
Tako vam je ako neko pita.
Svi smo borci junak do junaka
Prvoborci rodila nas majka.

U Haagu nas dva`est` cetir`ima
Ako treba bice nas stotina.
Na hiljade moze da nas dodje
Ako stignu nase prave vodje.

Mi smo sada pokusni kunici
Jedni idu a drugi ce stici.
Ima ovdje Srba i Hrvata
I Bosnjaka da te tuga hvata.

Nije bitno sto je bilo tamo
Neg je vazno kako nam je amo.
Medju nama dobra sloga vlada
Svak bi rek`o to je k`o nekada.

Kazu da smo mi ratni zlocinci
A mi ovdje kao mali klinci.
Tu je igra tu je druzba fina
Nema pojma da nas losih ima.

Kad bi znali oni nasi tamo
Kako slozno mi zivimo vamo.
Svi bi oni legli potrbuske
I za mir bi unistili puske.

Ova pjesma nek pouka bude
Za sve fine i cestite ljude.
Ako sloge sad u Haagu ima
Sledite nas bice dobro svima.

- 17:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi