drago boric

utorak, 06.03.2007.

USTASA MARKO RADIC-MAKA:"SJEDITE TURKINJE,BALINKE.NAPRAVIT CEMO OD VAS POSLUSNE HRVATICE,A OD VASE DJECE DOBRE HRVATE,DA BUDETE PRAVA RASA.ISUSU DA KRIZ LJUBITE,DA POSTANETE LJUDI.VASA DJECA HRVATI,BIT CE NAJBOLJE USTASE..."

"USTASKI ZLIKOVCI MARIO MIHALJ I MARKO RADIC-MAKA"
Prethodne noci,kada su nas natjerali sa muskarcima na usiljeni mars od"Vojna"na Djuburane,jedna starica,nena,stara 80 godina,nije mogla da pjesaci sa ostalima i iskrala se iz kolone u noci,sakrivsi se pod jedan kamion FAP.To nisu primjetili strazari-ustase...Kada smo se vracali sa Djuburana,stara nena se izvukla ispod FAP-a i izasla pred nas.Cijelu noc i dopodne nije mrdala ispod FAP-a.
Od svih ustasa,vec sam izjavila,najgori je bio MARIO MIHALJ,zatim MARKO RADIC-MAKA,zapovjednik stozera HVO Bijelo Polje,do rata DIF-ovac,profesor fiskulture...Mario Mihalj bio je iz Livca kod Potoka,
blizu Bijelog Polja.Bio je zapovjednik,a dozapovjednik je bio DRAGAN SUNJIC.Kada su me doveli u logor,prvog dana zatocenja Marko Radic-Maka poslao je ustase da dovedu mene i Sabiru.Kada smo usle u zapovjednistvo,zatekli smo cetvoricu ustasa na kaucu...
"SJEDITE TURKINJE,BALINKE.NAPRAVIT CEMO OD VAS POSLUSNE HRVATICE,A OD VASE DJECE DOBRE HRVATE,DA BUDETE PRAVA RASA,ISUSU DA KRIZ LJUBITE,DA POSTANETE LJUDI.VASA DJECA HRVATI,BIT CE NAJBOLJE USTASE,A NAPRAVIT CEMO VAM I NASE USTASE",zajapuren je govorio Maka,pa nastavio:"Ti idi pospremi susjednu sobu,a ti(okrenuvsi se Sabiri)idi u kuhinju i peri sudje".
Poslusala sam i krenula u sobu koju sam trebala pospremiti.Vrata od soba bila su otvorena.Isla sam od sobe do sobe.Sve su bile pospremljene.Stajala sam u trecoj sobi i pitala se sto mi to cine.Pomisljala sam zasto me Maka Radic poslao tamo i plasila se onog najgoreg,o cemu sam slusala vec godinu dana rata...Srbocetnici su sistematski silovali Bosnjakinje po cijeloj Bosni i Hercegovini.
Hoce li se to ponizenje sada od Hrvata desiti i meni?Dok sam se snebivala,sluteci ono najgore,osjetila sam,iza svojih ledja,da je neko na vratima.Okrenula sam se i ugledala Maku Radica."Skidaj se",naredio mi je resko.Nisam se ni maknula,ne znajuci sta da radim,kako da reagujem..."Skidaj se brze",povikao je Maka i pokrenuo me.Trzla sam se,okrenula i pokusala pobjeci pored njega,ali on me je uhvatio za kosu i povukao u sobu,zalupivsi snazno vrata.Kako me je grubo povukao za kosu,iz kose mi se prosuo zlatni nakit koga sam pred hapsenje uvezala u svojoj dugoj kosi.Bacio me je na kauc,pa pokupio zlato i stavio ga u dzepove pantalona.Zatim mi je prisao i podigao me na rukama sa kauca,pa ponovo bacio na kauc,govoreci mi ljutito:"SKIDAJ SE BALINKURO JEDNA".Pocela sam plakati,a on mi je prisao i strgao kosulju sa mene.Osamario me je jako nekoliko puta,govoreci mahnito:"OVO VOLIM,OVO JE NAJAVA PRAVOG SEKSA".Podigao me je ponovo sa kauca objema rukama i okrenuo me prema kaucu,a onda nogom,koljenom,jako me udario u straznjicu i oborio me na kauc.Povikao je ljutito:"AKO NASTAVIS PLAKATI,POSLACU DESETORICU DA SE IZREDAJU NA TEBI".Cuvsi i takvu prijetnju,predala sam se i Marko Radic-Maka je iskazao svoju ustasku muskost na nemocnoj logorasici...Kada se izivio,digao se sa mene i poceo se oblaciti.Tada je nesto jace od mene"prepuklo"i glasno sam zaplakala.Maka se na moj plac grohotom smijao i kroz smijeh govorio:"STA,OPET PLACES!KO`NIJE TI BILO LIJEPO SA RASNIM HRVATINOM..."Odmah zatim je izasao,ostavivsi me nemocnu i obescascenu na kaucu.
"SABIRU SU USTASE UBILE"
Nakon 5-10 minuta u sobu je usao oficir Hrvatske vojske iz Hrvatske.Kasnije,u logoru sam saznala da mu je ime bilo IVAN.Prisao mi je i sjeo pored mene na kauc.Govorio mi je:"Necu ti ja nista,necu te dirati.Samo cemo malo pricati.Obuci se slobodno".Sjedio je sa mnom na kaucu do pred zoru,a onda izasao iz sobe i otisao u sobu u kojoj je Maka pio s drugim casnicima.Cula sam kada se obratio Ivanu rijecima:"STA JE,NISI JE MOGAO J.....!"Digla sam se i ja i izasla sam na hodnik,gdje me je Maka
docekao rijecima:"NAZAD U SOBU PONOVO.JA CU TE POVALITI JOS JEDNOM DA POPRAVIM DOJAM O HRVATIMA".Povukao me je u sobu i ponovo me,izivljavajuci se pijan na meni,silovao.Pustio me je oko 7 sati ujutro.U kucu,gdje sam bila zatvorena sa ostalim zenama,odveo me jedan bojovnik.Kada sam usla u sobu sve zene su bile budne.Budna je bila i moja Lejla,a moja beba Adis bio je u narucju jedne djevojke i jako je plakao.Srce mi se cijepalo od zalosti,a dusa od ponizenja koje su mi napravile ustase.
Sabire nije bilo u sobi.Nije se vratila za sedam tih mjeseci koliko sam bila u logoru"Vojno".Zene su pricale kako su nacule od ustasa da je bila sama zatvorena u jednoj kuci,nakon one noci kada su nas odveli Marku Radicu-Maki,kad smo silovane.Navodno je pokusala pobjeci i skocila jedne noci u Neretvu,a ustase su pucale za njom i ubile je.
Pred mirovni sporazum,polovinom marta 1994.godine,doslo je do moje razmjene.Nas civile tada su zamijenili za ustaske bojovnike.
Kada sam se srela sa svojim vjernim muzem,sve sam mu ispricala i rekla mu,ne skrivajuci ni jedan detalj,sta mi se sve desilo.Zeljela sam da pomognem i sebi i njemu,da nam oboma bude lakse,da odmah sve rascistimo.On me je,a kako bi mogao drugacije razuman muz,prihvatio kao pacenicu,
logorasicu,a ja njega i svoju djecu...Sad sam rasterecena...Medjutim,moja djeca su i danas pod traumom.Moj sin Adis progovorio je tek 1998.godine,kada je imao punih pet godina.
(Sifra:"Vojno"-"NAPRAVIT CEMO OD VAS POSLUSNE HRVATICE"-3)

- 10:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi