drago boric

utorak, 12.09.2006.

Slobodan Sijan

...Pavle Vuisic je na snimanju"Ko to tamo peva"bio iznimno discipliniran.Ljudi su me plasili da ce mi biti jako tesko s njim,da voli popiti.Mislim da je od prvoga dana shvatio da radimo dobar film,mozda i vise od nekih drugih koji su glumili.Od prvoga je dana bio ujutro prvi na snimanju i cijeli je dan bio u top formi.To je bila fantasticna suradnja i iznimno pozitivno iskustvo...
...Na snimanje"Maratonaca"Mija Aleksic donio bi prepecenicu i sve ostale nutkao da ih napije pa onda malo posvadja.Iskoristio sam uspjeh prvih dvaju filmova kako bih snimio netipican film za nasu sredinu,"Kako sam sistematski unisten od idiota".To je bio prvi film koji je prikazivao dogadjaje oko studentskih demonstracija 1968.,snimljen s distancom od 15 godina.Isto je bilo i s"Daviteljem",jer je to bila tema koja kod nas nije postojala i nije se smatralo da bi bila ozbiljan filmski pothvat.Tasko Nacic,koji glumi davitelja,znao je kako iskoristiti svoj fizicki izgled i na tome stvoriti karijeru...
...U razdoblju vlasti gospodina Milosevica nisam snimio ni jedan film,ali nije rijec samo o meni.U tom dugom razdoblju od 15 godina izabrao sam da ne radim.To vise dozivljavam kao estetski sukob s onim sto je ovdje pozeljno kao veliki film.Ne bih htio lupati u taj bubanj,jer je u trenutnoj situaciji promiskuiteta,u kojoj svako spava sa svakim,takvo pricanje prilicno blesavo,ali to je cinjenica.Od ljudi koji su nesto vec napravili ocekivalo se da podrze tu politiku.Jednostavno,tijek novca bio je toliko kontroliran da nismo mogli dobiti nikakva sredstva.Mladji stvaraoci koji u tom trenutku dolaze,a buduci da nemaju nikakav pedigre,upadaju i rade.Takav smo val svojedobno bili i mi,kad su Makavejev,Pavlovic,Zilnik i Petrovic prakticki stopirani,a bili su trazeni reditelji praske skole.Napravili su nekoliko uspjesnih filmova,pa sam im se pridruzio i ja,iako sam bio sa beogradske Akademije.Neki moji kolege nisu imali priliku snimati filmove...
...U jednom su razdoblju prolazili samo antiratni filmovi,koje je podrzavao rezim jer je zelio stvoriti sliku o ratu kao necemu sto je nametnuto Srbima.Ako si imao takav scenarij,sanse su bile mnogo vece.Takvo sto nisam htio snimati i zbog toga je bilo tesko progurati nesto drugo.
Uglavnom se zabrinem kad se neki scenarij svidja svima...
("Nacional")

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi