drago boric

srijeda, 06.09.2006.

Isnam Taljic-ROMAN O SREBRENICI

...Zato cu u Tuzlu stici jos nikakviji.Ni mrtav.Postapajuci se kolcem iz plota u Cerskoj.Na bosim nogama koje su,otecene,bile izvan svih mjerila o velicini stopala.Poput djecijih grobova.S turbanom od iscijepane kosulje.U istruljanim pantalonama,od kojih je jos oko kukova visilo nekoliko krpenih kajasa.
Koracao sam slobodnom Bosnom kao da propadam kroz najruzniji san,doubijen saznanjem da se u Potocarima gubi trag tri hiljade muskaraca civila,djecacica i zena koji su se stavili pod zastitu Unprofora.
Jos sam samo u stanju da zapamtim ime holandskog pukovnika koji ih je izrucio cetnicima.Karemans!Tako se zove,Karemans.
I djevojaka.Petnaestak ih se,silovanih,objesilo vec u Potocarima.Visile su po obliznjim granama dok je Karemans u bazi Unprofora nazdravljao srpskom kolegi oficiru Mladicu.
Ostalim djevojkama onemoguceno je i da se objese.One su,kao ratni plijen,vodane u putujucem kupleraju po cetnickim polozajima.
Jos sam samo u stanju da zapamtim ime holandskog pukovnika koji je,i njih,izrucio cetnicima.Karemans!
Tako se zove.
Karemans,
Karemans
Karemans,
Karemans,ponavljam izludjen.Holandjanin,pukovnik,Karemans,iz zemlje Holandije o kojoj sam naucio da je lijepa.
Karemans,urlam u koloni mrtvih sunarodnika u kojoj sam jedino ja postrojen.
Karemans,iz zemlje Holandije koja je bila lijepa zemlja.
Za njegovim prezimenom bjesomucno izgovaram brojke 819 i 836.Otkud mi to?Sta mogu znaciti te brojke?Nista!Osim sto su pod ovim brojevima zavedene rezolucije Ujedinjenih nacija o zasticenim zonama...

...U Tuzli su me postavili pred zaboravljenu kutiju po kojoj su promicale sarene slike.Umjesto izbezumljenih Kurda u strci za mrezom s hranom koja visi iz helikoptera,ugledao sam slike moga grada,a iz centra Srebrenice oglasavao se glavni srpski lik u razoblicju njihovoga komandanta Mladica:
-TURCIMA SMO SE NAPOKON OSVETILI-OVO JE KRAJ BUNE PROTIV DAHIJA!...

- 09:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi