drago boric

ponedjeljak, 04.09.2006.

Muhidin Saric-KERATERM-sjecanja iz srpskog logora

...U neko doba noci probudi me glas.Naviknut na sve,brzo sam se razbudio.Odlijepih glavu od lezaja da bolje cujem.Do usiju mi dopre glas komandira straze.
-Kajin,-cuh sapat sa nekoliko strana.
On se jedva dotetura do vrata i objema se uhvati za resetke.Alkohol iz njegovih usta sirio se naokolo.
-Ja znam da vi mene slusate,iako se pretvarate da spavate,-poce da govori.-Ja nisam los covjek,kao sto vi mislite.U to ste se mogli i uvjeriti.Pomagao sam vam koliko sam mogao.Ranije sam se uvijek druzio sa Muslimanima.Vi ste dobar narod,miroljubiv.Ja se vama cudim.Suvise ste mirni.Nas jedna sacica ovdje cuva vas hiljadu.Ali i kad biste htjeli bjezati,nemate sanse.
Vidjeli ste sta se desilo u trojki.Oni su to zasluzili.Da ste ih samo vidjeli,gledaju nekako ovako...
Pokusa da pokaze rukom,zatetura se i jedva se nekako ponovo uhvati za resetke.
-Oni su skroz ludi,eto,zato smo ih prepolovili.
Napravi pauzu,podrignu,pa nastavi:
-Vi mislite da cete bolje proci?!Varate se.Ali,vjerujte mi,nemam ja s tim nista.Mi samo radimo kako nam se naredi.Evo,majke mi,ja sam dobar.Volim malo popiti,volio sam se i tuci,onako,po gostionicama.Ali,ne treba da se bojite.Evo...
Izvadi pistolj iz futrole i baci ga u dvoriste.
-Eto,sad mozemo razgovarati kao ljudi.Ovaj rat me izludio.U Hrvatskoj sam proglasen za ratnog zlocinca.A,zasto?Nizasto.Nemam ja veze s tim.To je politika kriva.Ja samo slusam.Ja cu svakoga od vas ubiti,ako mi se naredi.Moram.Ako necu,zna mi se.Vi ste vidjeli,sa druge strane je zatvor za Srbe.Provode ih ovuda.Ima ih mnogo.A zasto?Zato sto ne slusaju naredjenja.Ako politika bude htjela,mi cemo se ponovo druziti.Meni je vas zao,majke mi.Lezite tu u prljavstini i smradu.Ima bolesti,
ima usiju.Meni se gadi.
Dodjose strazari da ga odvedu.On ih otjera.
-OVAJ CE SE LOGOR ZATVORITI.NEKI CE OTICI U TRNOPOLJE,A NEKI U OMARSKU ILI NA MANJACU.A,ZNATE LI VI STA TO ZNACI?KO ODE U OMARSKU,NJEMU JE KRAJ.MI SMO OVDJE MILA MAJKA.VAS NECE IZACI NI DESET POSTO.VIDJELI STE KAKO ONAJ KAMION KUPI NA RAD.VRAGA NA RAD.ZASTO SE ONDA NIKO NIJE VRATIO?A...?NIKADA SE NIKO NECE VRATITI.DA JA VAMA SMIJEM RECI ISTINU,ALI NE SMIJEM!Ostavimo to.Dok sa ja ovdje,vi se ne bojte.
Strazari ponovo dodjose,uhvatise ga za ruke i povukose.On krenu nekoliko koraka,otrgnu se od njih i
ponovo dotetura do vrata.
-Kad vam kazem,majke mi,nista se vi ne bojte.Nek se zna ko sam ja,ko je kapetan Kajin.
Strazari ga odvedose.Iznad Kozare pocese bjelasati oblaci,uskoro ce zora...

- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi