Borgman's cube

četvrtak, 31.05.2018.

Vrijeme je malo stalo....

Da, blogosfera je malo zastala u mojoj domeni, ali čudnovat "kvar" sam zaobišao, i ponovno bih mogao napisati koju riječ.

Kako bih dao i tračak "svoga", evo nečega napisanoga prije desetak godina

NEPOZNATA

Samo trag mirisa, svjedokom je tvoga prolaska.
Kada, prije sat, minut ili tjedan
Nepoznato, kao i Tvoje ime...
Ponekad statisti u stvarnim dramama
Nerijetko glumci svoga života
Uvijek svjedoci prolaska neznanih likova
Prolaznika iza kojih ostaju samo tragovi
Nepoznatih, kao i Tvoje ime
Nema nade, vidjeti Te neću,
Samo sliku stvorenu tvojim mirisom.
Uobličenu maštom...
Tajnovitu, kao Život...
Nepoznatu....


TVORAC

Tvorcem me zovu, slave me
Spomenik na svakom koraku, saplićem se o njih
Riječima me dozivaju, upitno pogledam svaki put
Zaklinju me, ne razumijem zašto
Proklinju me, ne vidim razloga
Ubijaju zbog mene, o kakve su to budale
Ja samo sam Tvorac
Pomogao sam, stvorio tu veliku grudu lave
čini mi se
uništiti ću je.

31.05.2018. u 11:14 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga

Moja kocka putuje svemirom, zakačena na naš mali planet. Pozorno gledam, proučavam i snimam uokolo, a rezultat se vidi ovdje.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

Asimilirano:

_OVOONO_
_ATEIZAM_
_SPOOKIE_
[

POSADA Kocke 16344 MkII:

_BORG QUEEN_
_EARTH-LINK_
Dva veterana:
_FIGHTER COMMAND_
_GROUND COMMAND_
Tvrdoglavi logističar:
_FERENGI JUNIOR_
(*-*)
_TRUTH DEPT_
_SCOUT UNIT_
_BEGOMLAT_(bego+zrakomlat)
_SUMSKA_VILA_
_SCOUT UNIT1_
_PRED-RADILICA_

BORGMAN's CREW

Mail to borgman9@gmail.com ili Skype borgman99999

Priča će nastaviti svoj život na ovom blogu.
Sve ono DRUGO... što se do sada skrivalo
u Nexusu Kocke možete pronaći na:
BORGMAN CUBE NEXUS