Borgman's cube

srijeda, 15.02.2017.

Što znači ovaj govor?

http://net.hr/danas/hrvatska/kolinda-se-obraca-javnosti-povodom-dvije-godine-mandata-bit-cu-prva-gospodarska-diplomatkinja/

Prvo i osnovno, u zemlji gdje je položaj predsjednika "fikus" pozicija...ona bi "vodila" a ne samo "slijedila".
Recimo to ovako. Oh ja sam plava, i još sam mlada...i mijenjala sam mjesto warmonger tajnice, za predsjedničko, i osjećam se sposobna, ali u ovoj mojoj državici, niti ima energije, ni ekonomije, ni demografije, a ni potencijala, pa zato, iskoračujem hrabro i pozivam sve koji me žele za "voditeljicu" i "predvodnicu" da me hitno ustoliče na novu poziciju, jer eto na ovoj ne mogu dati sve što bi htjela. Smislite nešto da se time mogu pohvaliti. Hitno! Već sam na pola mandata.

Sva sreća što ne vidi lica svojih mentora (dok je bila tajnica), gospodara (bankara i war-lobista), i budućih poslodavaca, dok čitaju prijevod ovog njenog govora.
(jer nema tu ničega što bi ona ponudila, predložila ili nedajbože, dala...ona samo traži!)...tako je bilo i s njima...njihova je do srži.

15.02.2017. u 14:12 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< veljača, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Opis bloga

Moja kocka putuje svemirom, zakačena na naš mali planet. Pozorno gledam, proučavam i snimam uokolo, a rezultat se vidi ovdje.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

Asimilirano:

_OVOONO_
_ATEIZAM_
_SPOOKIE_
[

POSADA Kocke 16344 MkII:

_BORG QUEEN_
_EARTH-LINK_
Dva veterana:
_FIGHTER COMMAND_
_GROUND COMMAND_
Tvrdoglavi logističar:
_FERENGI JUNIOR_
(*-*)
_TRUTH DEPT_
_SCOUT UNIT_
_BEGOMLAT_(bego+zrakomlat)
_SUMSKA_VILA_
_SCOUT UNIT1_
_PRED-RADILICA_

BORGMAN's CREW

Mail to borgman9@gmail.com ili Skype borgman99999

Priča će nastaviti svoj život na ovom blogu.
Sve ono DRUGO... što se do sada skrivalo
u Nexusu Kocke možete pronaći na:
BORGMAN CUBE NEXUS