L'angolo bordeaux

petak, 03.04.2009.

Zadnjih 100m

I tako se mi bližimo kraju. Odnosno početku.
Sve se sada čini puno stvarnije: Frajer zaista dolazi, iako se meni to još uvijek čini prilično nevjerojatnim. Kao da će početkom svibnja završiti jedna faza, i to je to. Ne mogu još uvijek pojmiti da ću 24 sata imati zanimaciju u obliku pinčice kruha, koja će plakati, spavati (držite nam fige!), smijuljiti se i, naravno, jesti. Naježim se od pomisli.
Inače, jučerašnji pregled nam je rekao da smo teški 2300g a dugi 45 cm. I dalje imamo prčasti nosić i napućene usne a ruke su nam uvijek negdje u blizini. I da, jučerašnje otkriće: nožni palac nam je ogroman!
Imena još uvijek nemamo. Još se uvijek raspravlja o tome važnom pitanju. Nadamo se skorom konsenzusu. Najdraži je u položaju oporbe. Ja sam vladajuća stranka i imam većinu!
Kilogrami su na 12,5 u plusu. Nisam baš prezadovoljna time, ali normalno je s obzirom na to da se manje krećem i da više mirujem. Posljednja dva tjedna kuk i križa su mi najveći neprijatelji pa teško hodam i samim time više sjedim i ležim. Doktorica je rekla da će proći. Kada rodim!! A možda i zaradim kakvu posljedicu u vidu discus hernie...
I tako sam ja sada uglavnom kući. Najdraži dođe svaki dan, a uskoro će se i preseliti k nama. Mami i tati smo kupili madrac za dvosjed tako da im bude udobnije, kad već inzistiraju da mi budemo u njihovoj sobi dok nam se stan ne riješi. Kad smo već kod toga, predali smo papire za kredit i sad čekamo da nam to odobre. A onda će se valjda i radovi privesti kraju pa ćemo krajem ljeta konačno kročiti svojim kvadratima. U troje.

- 11:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #