L'angolo bordeaux

petak, 27.02.2009.

Mirujem i gledam svoj poskakujući trbuh

Već su nekako postali uobičajeni postovi odmah nakon pregleda...ovaj put kasnim 7 dana tuzan
Bili mi tako prošli tjedan na pregledu. Bebač ok, sve dimenzije i mjere su super, stalno se kreće i to je super feeling: odjednom trbuh poskoči na desno, pa na lijevo. Pa otvrdne jedna strana (pretpostavljam da mi to Sin uvali stopalo pod rebra), pa druga...
Jedino mama mora malo pripazit i smanjit tempo. Eto, to je bila prva "loša" vijest u ovoj trudnoći. Nije ništa, sve pet - kaže teta doktorica - ali sad sam već skoro u osmom mjesecu i ok je da malo pripazim, ma koliko se dobro osjećala. Malo me to pogodilo pa se zato nisam odmah niti javila u ovo svoje virtualno skrovište.
Naravno, kad malo odvrtim film unatrag, ja sam posljednjih mjesec dana bila sve samo ne mirna: dvije maturalne zabave, svaki drugi ili treći dan nešto za obavit u gradu, pa trudnički tečaj tri puta tjedno od 17 do 18.30...nije to baš zanemarivo za "blaženo stanje". E da..par dana pred pregled sam prepješačila nekih 6 km...i baš sam se dobro osjećala...fino uz more, malo puhala bura...prolazile maškare..."dobro da niste rodila tog dana", rekla mi je teta doktorica. cry Definitivno sam pretjerala, ali super sam se osjećala. To i jest najgore: nešto se događa a nema vanjskih znakova. nono
Uglavnom, sad malo više mirujem, organiziram si dan tako da većinu provedem odmarajući ili radeći nešto u nekom laganom tempu, svi me maze i paze (pogotovo moja najdraža mama cerek ) a Najdraži me non stop pita jesam li dobro, jesam li umorna, jel' se Frajer javio...već sam stoput rekla, ali ponavljam još jednom: ne mogu vjerovat da je toliko uzbuđen i sretan. cerek
Prošlu subotu smo bili u shoppingu: kupili smo kadicu, podlogu za previjanje i frotirnu presvlaku za istu yes . Sutra ćemo u nabavku duda, bočica, toplomjera, škarica za noktiće (uvjerena sam da ih Mali već sad ima kako me ponekad "zagrebe" po trbuhu rofl ), četkice za kosu i sličnih slatkih malih potrepština. Mama i ja smo pregledale robicu i odvojile ono što nam treba za početak. Stvarno smo malo toga morali kupiti...a i ubuduće će biti tako, hvala dobrim ljudima. Krevetić stiže jedan od sljedećih vikenda. A i bicikl bi mogao uskoro (Najdraži je već odabrao jednog!) rofl
Zadovoljna sam i svojom kilažom: dosad sam 9 i pol kg u plusu, što je zaista dobro pjeva . Trebam li reći da sam ponosna na sebe? cool Naravno, ima još do kraja, ali nadam se da ću se održat na nekom niskom dvocifrenom broju, manjem od 15.

Eto, to bi uglavnom bilo to. O mojim strahovima pred porod pisat ću nekom drugom prilikom, kad kriza uzrokovana istima bude evidentnija. mah

- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #