boombaya-os

15.07.2004., četvrtak

Kočnice i konci

Nika ama baš nikad nemojte ići mijenjati pločice na autu sami..
Ja sams e tak s tim izjebo da to nije za povijerovati. I ne samo to skonto sam da su mi diskovi mal tanki (oko 7 mm) pa odem kupit nove. Pitam trgovca jel to to kaže je i nemore drugačije. I stvarno piše da je za golfa 1. Ok razlika je cca 1.5 mm ali sasvim dovoljno da ih nemogu staviti gore ribaju o čeljusti ko fleksa. Eto tako da sada imam nove pločice i stare diskove i stare gumice u glavnom kočionom cilindru koje moram promijeniti. Zbog toga mi i sada slabo koči.
Dakle djelomično riješen problem.
A sljedeći tjedan idem na pu onak mal po Slavoniji -- Virovitica, Brod ,Vukovar, Vinkovci Beli Manastir. bit će veselo. E da nemam više otiska na desnom kažiprstu spržio sam ga kad sam dotakao disk nakon zamijene pločica. Ma jebiga sve se to može popraviti sam mi treba pošten trgovac i malo para.
A konci e miševi bio sam na operaciji. Ništ ozbiljnog jedan mali kozmetički problem ni manje ni više nego na guzici.. Desnom guzu da budemo precizniji. 10 dana šetam okolo s tim jebenim koncima da bi mi ih danas izvadili. Konačno. Ali još uvijek nemogu sjediti na oba guza. Izludilo me mirovanje posla ima ali ja nemogu raditi. Plaća još nije stigla. Imam račun za školovanje od 650 kn koji će malo kasniti u nplati. Nitko nije savršen. Prijatelj dobio u međuvremenu sina.
S malom se nisam vidio maltene cijeli tijedan. Kontam si da je popizdila.
jebiga...
Umoran sam i opet sam počeo pušit ko jebeni turčin ... a cigare poskupile.
Jedina pozitiva je ta da sam skinuo s mreže neki programčić za skidanje slika. Sada sam bogatiji za cca 2000 sličica lijepih, čednih dama u ne tako lijepim i čednim akcijama.
Kontam si da sam malo skrenuo ili koji kurac....
Prvo kočnice pa konci pa posao pa mala pa ... valjda ja ma idem zapalit.
adio
- 22:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>