boombaya-os

29.06.2004., utorak

Koji jebeno usran dan

Nakon sinoćnjeg super provoda danas mi je bio jebeno rijetko usran dan. Valjda je to neka ravnoteža. Prvo sam naravno zaspao. Nakon toga me maltene još pod tušem u 8:00 (heloooo) nazove klijent da me pita kao da se spoji na internet. Korak po korak ajd nekak sam ga se riješio da bi me nazvao onaj s kojim sam imao dogovoreno u 10:00 , s pitanjem dali mislim doći u 9 ko što smo se dogovorili. Naravno da sam potvdio svoj dolazak oko pol 11. Ok silazim iz stana i tražim ključeve pred vratima od auta. Naravno da ih nema. Vraćam se nazad. Nakon nekog vremena (sreo sam ajme zgodnu susjedu) već vidno iznerviran sjedam u auto. Klijent mi je bio negdje iza Vinkovaca. Naravno cesta Osijek-Vinkovci je sva razrovana i prekrivena šoderom i građevinskim strojevima. Tako je zadnjih 10 mjeseci. Čovijek bi pomislio da su sposobniji, da ne moraju razvlačiti jednu jebenu cestu dužine 35 km jebenih 10 mjeseci. Fuckkk.
No naravno s obzirom da sam baš morao ići kroz Vinkovce neugodno me iznenadio sam ulaz u njih. Naime i tamo obnavljaju cestu ali tako da s strojem oglođu površinski sloj asfalta (čitaj jebenih 10-tak centi) i to na milion mjesta u dužini od pol metra do 15-tak metara. Naravno da nigdje jebenog znaka upozorenja. Zaletio sam se s 80 upravo na svježa tri komada od po 1 metra onak taktički raspoređenih cik cak. Da se nisam usro vrištao bi od bijesa. Za tri kilometra koliko su Vinkovci u mojem smijeru bili dugački trebalo mi je jebenih pola sata.Naravno klijent nije dao točnu adresu pa sam ga morao tražiti po selu,i još k tome kod njega mi je ostala olovka. Prekrasna teška masivna kemijska jebote kad sam skonto stao sam šakom lupati po volanu od aaaaaaaaaaaaaaaa. Sviđala mi se ta kemijska. Naravno suvišno je i napomenuti da grijanje na autu i dalje ne mogu isključiti.
Dođem kući jedem , fala bogu bila je kobasica a ne neki veggy bućkuriš koji moje kokoši znaju pripremiti. Popio sam kavu-bez cigare. FUJ. Stara pokušava prestati pušit pa moram biti solidaran.
Epizoda zvjezdanih staza je bila totalno sranje. Otišao sam u ured i reinstalirao Win. Fala bogu to je kak tak uspijelo naime na drugom računalu nisam uspio osposobiti web. Sranje. I naravno naplatio sam to s polusatnim razgovorom s bratićem u Zg. isto tako naravno zvao sam ga na mobitel.
Naravno pokisnem na povratku do auta i još k tome ustanovim da mi se klima zadnji desni točak. Vjerovatno suvenir iz Vinkovaca mamu im jebem cestarsku. Odem do kafa gdje mi inače radi frend u nadi da ću ga tamo zateći i popiti jednu finu kavicu. Naravno da nije bio tamo tak da sam samo ostavio cd koji me zamolio da mu donesem i otišao kući. Reko mi je da mu ne stavljam gadosti na njega pa sam si dao truda i našao nekoliko desetaka fotkica gdje rasni konji guze bolje nego što sam ja ikad navuko na malog. Valjda neće ić pokazivati slike curi prije nego provjeri što će mu ta njegova vidjeti. H he he he he Malu danas nisam vidio al priznajem nedostaje mi--FUJ ljubav.
E da i na samom kraju ostale mi jebene cigare na sjedištu u autu i sada idem po njih. S trećeg kata.
Danas mi je bio jebeno usran dan.
- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>