boombaya-os

25.06.2004., petak

prošlo je

Prošlo je dosta vremena od kad sam se sjetio staviti post. Pun klinac zajebancije u međuvremenu. Ukratko mala je konačno prebolila pad na vozačkom , kokoš iz prethodnog posta je na godišnjem, posao stagnira a jedna curka s prekrasnom guzom mene gleda kao prijatelj. Pa i to je nešto.
Slušam Bajagu (moji su drugovi) i mislim gdje mi je stara ekipa.Oženili se odselili. Trojica sada već imaju po jedno dvoje drečavaca. Ja baš i nebi tim putem.Neugodno se osječam u krutim vezama. Volim šarati ali to baš u posljednje vrijeme zanemarujem. Možda mi je konačno do nekog stalo.hm Zabrinjavajuće.Vani je super sviježe a ja se kuham u sobi 2x3 m i razmišljam o tome kako bi se sada bilo divno provozati kroz grad. Nemogu moram na spavanje sutra imam za složiti cijeli jedan site. Jebački puno posla ali i tako i tako kasnim pa jebiga preživit će još nekoliko dana dok to pristojno sredim. Čak se i kašnjenje tolerira ako je krajnji rezultat zadovoljavajući.
Mala je konačno dobila menzu.
uf
- 01:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>