boombaya-os

15.06.2004., utorak

Motori i IBM

Dodro je prošlo malo smo se mazili i sve je bilo ok. Do jučer. Pala je na vozačkom za A kategoriju. Uobičajeni ženski lijek za depresiju tj šoping je tek djelomično upalio. Danas nastavljamo prvo po bateriju za moby pa onda kod frizera pa onda nazad kod mene. Onaj zadnji dio mi se najviše sviđa. Sex djeluje terapeutski i za cure nadam se.
Nadam se da će u frizerskom biti koja zgodna maca da mogu malo baciti oko dok je ova pod haubom..
Jučer sam imao neugodnjak na poslu. Naime ženska (direktorica malo veće firme) , inače informatički nepismena, kupila laptop i to prva liga IBM think pad neka mrcina. Držao sam ga u rukama s strahopoštovanjem. No napredne jezične postavke mu u win xp-u nisu bile postavljene na Hrvatski jezik i ne konta joj ćčšđž. E sad to su dva klika ako imaš cd od Win xp. Međutim ona je s tim laptopom dobila samo punjač za baterije. Nikakva programska podrška nikakvi driveri ma ništa. A ona kokoš kakva je počela maltene kreštati "to morate napravit to morate napravit." . Ma ženo mora se samo umrijeti a ostalo je stvar volje. Uglavnom reko to vam moraju napraviti oni koji su vam prodali komp. Nazove ona njih i kaže im da joj trebaju win xp na hrvatskom da bi joj program radio. Naravno ljudi ju isprdali. Triput me zvala na mob dok nisam reko da ću ih ja nazvati i nazovem - IBM servis za hrvatsku. Ispričah im i oni me prebace na servis za Osijek. A taj lik ma nebi potego pa da ga jebeš . Pa to nije posao pa jel nemožete to vi pa ovo pa ono pa to ćemo mi njoj naplatiti 1000 kn . BOLI ME KURAC kad je glupa neka plaća. Kupiš komp za 15 milja kuna i ne dobiješ programsku podršku. Za ne povjerovat. Kažu politika firme. E politika moje firme je da ne čeprkam po tuđim kompovima ako mi nije izdat odgovarajući software. Na kraju je lik popusti i uzeo njen broj telefona sam da me se riješi pa sam mu zalupio slušalicu. Arogantni kreten. A i ona je kokoš. Nisam ja plaćen da joj popravljam komp nek si sam to radi. Jebote ljudi stvarno znaju biti idioti da ne povjeruješ. Kak je ona samo postala direktor da mi je znati. Nit je lijepa nit je pametna. Jedino što ima je diploma. Strašno.
- 07:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>