Booklet

srijeda, 28.02.2018.

Prolog...Tamo di je sve...

(Prvi post je prebačen s drugog blog servisa)

Kako započeti ?

Koju temu odabrati? Kako objasniti nepoznatom čitatelju, sve ono što stoji u meni, ono što treba izaći... Kako napisati dovoljno, ni premalo ni previše...

Probat ću....oprostite ako ne znam standarde bloga; ni ne želim ih znati....želim samo pisati sve ono što vidim , čujem i osjetim sad kad sam došao nazad, kad sam se vratio u najljepši dio svoga svemira...

Scena kojom sam želio početi ovaj blog, za mene je važna, urezana u najdublji kut duše....

Dugo sam vremena proveo "vani" ; daleko od svega što znam, trudio se i radio, sa samo jednom mišlju....vratiti se.

Znam da je danas moderno ići u drugom smjeru, otići u potragu za boljim, plaćenijim, kulturnijim, ali ja više neću , ne želim, ne mogu.

Stajao sam , nakon dugo vremena, malo ispod svetog Roka, i gledao. Nije me smetala hladnoća, ni udari bure koji pjene površinu mora. Povukao sam zadnji dim cigarete i zaljubljeno gutao posljednje zrake zimskog sunca koje je lagano zalazilo...

Sunca Dalmacije, doma...

Teško je objasnit emocije koji nastaju nakon 10 dugih godina ( sa ponekim rijetkim dolaskom ali nikad konačnim)...

Znam da izgleda pomalo patetično, znam da se od sunca mora i ljubavi ne živi, ali opet....istina je...svaka pisma, svaka izjava da "srce oće izletit kad se spuštaš doli". Je, istina je.

Srce mi je luđački udaralo , noge se tresle...još samo par kilometara i evo me tu, pod zidinama starog grada, pred toliko sanjanim kamenim pločama , pred maslinama, pred morem, pred didovom kućom...

Hah, cinik u meni i dalje ne vjeruje da sam istipkao ovo, pomalo zvuči kao isfurana Mladenova pjesma u pijane zore... ali stvarno je tako......

Dajem joj novu šansu, a kako i ne bi, kad je prekrasna, najlipša, ljepša od svake koju sam vidio u velikom svijetu, koliko god da sam želio otići ( a želio sam svim srcem).... ipak ne mogu bez nje, bez najljepšeg kuta svijeta, koliko god da bude teško....a koliko će biti...

Ne znam...pisat ću

Toliko za sada...


28.02.2018. u 15:07 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2018 (9)
Veljača 2018 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo pišem...

Linkovi

Email

rescript1911@gmail.com