bOOka

utorak, 03.04.2007.

USKRS BABE!

Danas sam u Metrou pao na dupe: puna polica pelina sa Babom. eekIdem prodavača pitat odakle stare zalihe,a on mi kaže još luđu stvar: Baba se vraća! Ojha!partythumbupcerek
Pa u to ime eto Babinog vikenda:
četvrtak: 05.04. mjuza LERGA svirke nema jerbo je duži radni tjedan pa da ne forsiramo...
petak: 06.04.ukazanje Iron Maidenovog videa "Early Days", mjuza ToX burninmad
subota: 07.04.mjuza MOJA (Lerga i ja u zadnji trenuta zamijenismo dane...)
NEDJELJA: 08.04. TRASH '90. Pod radnim nazivom Uskrs Babe, pod Maki the Limunovom dirigentskom palicom, održat će se proslava godišnjice održavanja plesnjaka u bOOki jerbo prošle godine na Uskrs po prvi put smo napravili cirkus sa ekipom iz Točke koja je u međuvremenu postala naša ekipa cerek i proslava velikog uskrsnuća legendarne PELIN BABE. Tom prilikom pelin će se točit do 01:00 po matematici 3 za 2,a moto oblokavanja jest: Dođi,vidi,zabij se,plači od sreće jer ETO JE OPET!
Long live Maraska iako ni čašu od njih nikad nisam dobio...smijeh
p.s.
U NEDJELJU NE ZABORAVITE NA DRESS CODE!!!!!! TRASH '90.


A,eto da i napravim lagani osvrt na protekli tjedan:
Gvozden i Carmina Puttana Orchestra i Grupa tvog života su u četvrtak napravili jebeni raspašoj,na čemu im veliko hvala i vidimo se jopet u dogledno vrijeme... Žarulja i ja smo uz pomoć dobrih ljudi,a i Luke učinili dobrih slika,a Grga je sve zasolio dobrom glazbenom podlogom... velika gužva, 0 problema... večer za pamćenje... thumbup
Petak,odrađeno ukazanje Megadetha,ljudi dosta,atmosfera 5,svi dobri ljudi došli...ToX sve 5...thumbup
Subotu sam u 21:00 išao do Palacha radit gluposti sa Čobanima na Gitarijadu,jest ćevape na stejđ i pit rakiju...rofl Povratkom u bEErtiju,Kile je slavio rođ. pa je on radio cirkus,Lerga pržio mjuzu,Zmaj i Trigger na šanku,a Žarulja pijana ko letva kotrljala se po bEErtiji slaveći frendičin rođ. i svoj neradni dan...
Večer je završila tako da je nas 8 išlo sa mojim Polom na burek pa doma... Da 8. eek Žarulja i ja naprijed,Lerga,ToX i Veco iza (sve stokilaši za neupućene...) i Dojka,Amela i Matić u bunker... Cirkus...
Pitanje prodavačice u pekari (ne Mirele ofkors): -I jel vi mož'te pit' i zabavljat' se uz taj rok? -Da!-Kako to? roflbang
...i dođeš doma u 8,odeš na balkon,izuvaš starke i ne vjeruješ...KAKVA DEBILANA...
eh,da u petak ujutro sam skočio u onu baju kod pekare na kojoj piše "1 skok 50kn"... nisu mi ništa dali i još sam malo jaknu zasrao...izgledao sam kao da sam iz smeća ispao.... wave

03.04.2007. u 01:29 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... najbOOčnije mjesto u gradu...

KONTAKAT

bOOkamail@gmail.com

MySpace

...bOOčno osoblje...staro...novo...leteće...teleće...

...

...gospodin Mance... Šef....


...gospođa Mance... Šefica.. kao....


...Zmaj... Zmajo..uTuKku....Tikva...


...Tox...Toxic...Legenda....


...Gale...i jedan od mnogih selebritija u našem klubu...


...Bruno...bosanac....


...Lerga....


...Maki .... i Limun ...


...Ogi...nije mu ništa-daj rakije...



...

...STUPac SRAMA...