bOOka

subota, 03.02.2007.

Rambo @ bOOka

Sto mu gromova,jelenskih mi rogova...

Rambo je car. I to svjetski. I to mega. Rambo Amadeus je svjetski mega car! RASMC!
Dok je još Simon vladao Točkom gledao sam ga jednom. Nakon toga bio je najavljen koncert za 20.05. 2005. Sto mu gromova,pa ja taj dan otvaram bOOku,a on dole... headbang No dva mega spektakla u Rijeci odjednom su definitivno previše pa je pametniji popustio... Rambo otkazao...
Nakon toga Rambo je došao u siječnju 2006. Tada sam prvi put pričao sa Zmajem. Preko foruma Rirock.net-a mi je obećala par plakata,ali mi ih nije išla uručit jer je ona u to vrijeme mislila da smo mi "gore" čopor glupana (kasnije se ispostavilo da je bila u pravu,ali to je druga priča...).
Taj četvrtak prvi put izašao iz bOOke za vrijeme radnog vremena. Zaselotejpirao sam mobitele za lijevu i desnu ruku i odjebao dole... I bilo mi je do jaja...
Ovaj put Rambo najavljen za petak 02.02. 2007. Jasna i Sara the Dipso u 21:30 sjede za šankom bOOke i nagovaraju me da odem dole. Ja nažalost nisam bio u toj mogućnosti,pa sam čemerno zujao okolo,gledao kako ljudi dolaze na cugu prije svirke,recitirao "Maroko zemljo obećana" i tlačio ToXa da pusti koju njegovu stvar. Oko ponoći nastane lagano pražnjenje jer je narod lagano već kretao dole. Meni je već lagano panika jer Rakića nema u bEErcu,a za neupućene to je čovjek koji nikad nije propustio petak u bOOki!!! Pribrojivši činjenicu da ni Žarulja nije radila tu večer palo mi je na pamet pitanje koje bi i svakom uzornom Katoliku palo na pamet: "Ko tu koga jebe?" rofl
Oko dva ipo-tri totalni obrat večeri: Dipso priča sa Rambom i kaže mu: "Imam frenda koji je jako u bedu što te nije mogao vidjet večeras jer tu 100 metara gore radi za šankom!" -"Ajmo mi do njega!"-reče Rambo.
Ulazi Rambo u bOOku,a skupa s njim i cijeli band i dobar dio publike sa koncerta. Sjedne Rambo iza šanka,popije medicu s Dipsom i samnom, vadi 50 Eura!
-"Jok,Rambo ove medice su na mene.."
-"Nema problema.Eto tebi 50 Eura pa počasti sve na šanku..."
Podjelio ja hrpu cuge, narod nemože da vjeruje, ja još manje... Pronašao sam na ormaru i one plakate s početka priče kiss ,i dao ih Rambu na potpisivanje. Rambo je između ostalog i odradio jednu narudžbu i dao žednom čovjeku pivu uz mrtvo-'ladno: "Ovo Rambo časti..." eekrofl Bubnjar Trut je jedini bio nervozan od ekipe i njemu se žurilo doma,ali uz Rambovo zavlačenje uspio je i on čekat do nekih 4 ipo...
Eto i to je to (ima još i jedan cenzurirani dio priče,ali bez beda niko nikog nije jebo...wink) Ja sam se osjećao kao klinac koji se susreo sa svojim superherojem. Dipso mi je dala pred-rođendanski poklon koji (bez obzira što nitko nije imao foto-aparat headbang) nikad neću zaboravit. Definitivno jedna od najbolesnijih večeri u bOOki ikad!
Što reći za kraj nego: ČOBANE VRATI SE... wave

/Plakat za drugi četvrtak je gotov. Metalurgija na djelu.burninmad Žaruljić mi se vraća za šank,ja puštam ziku... EvilPlaN isto napreduje... sve 5... thumbup/

03.02.2007. u 17:49 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... najbOOčnije mjesto u gradu...

KONTAKAT

bOOkamail@gmail.com

MySpace

...bOOčno osoblje...staro...novo...leteće...teleće...

...

...gospodin Mance... Šef....


...gospođa Mance... Šefica.. kao....


...Zmaj... Zmajo..uTuKku....Tikva...


...Tox...Toxic...Legenda....


...Gale...i jedan od mnogih selebritija u našem klubu...


...Bruno...bosanac....


...Lerga....


...Maki .... i Limun ...


...Ogi...nije mu ništa-daj rakije...



...

...STUPac SRAMA...