bOOka

nedjelja, 17.12.2006.

Zmajev rođendan i druge priče...

Petak,subotu a i danas jebuska me nekakva temperatura...
To je taj zajeb kod privatništva jer si sam svoj šef (uf, kako to dobro zvuči namcor) no kad dobiješ 38.2 nemaš se kome žalit... burninmad
Ali ja kao Veliki Vođa morao sam svojim primjerom pokazat da se i takav može ne samo radit nego i (kao i uvijek) pizdit osoblju zbog sporosti i neučinkovitosti... lud
Petak me prvo iznenadila enormna količina policije na OMV-u. Iz razgovora s njima shvatio sam da je samnom (čitaj: bOOkom) manje-više sve u redu,ali jegi ba ona prometna nesreća na novootvorenom čvoru Orehovica ih je sve digla na noge da pronađu tu panjinu koja nezna znakove čitat... burninmad
U pola noći smo izgrlili i izljubili kiss Zmajića cerek koja je po 7 put slavila 19. rođendan... Žarulja joj je za rođendan u ime nas poklonila knjige (bOOkse) i malog crveno-crnog vraga,a ja osobno u ime sebe i firme pobrinuo sam se da ona tu večer crkne od posla!!!! rofl
Subota je bila izuzetno panjless (panjless je izvorno bOOkin pojam koji označava večer sa iznimno niskim stupnjem glupana tj. panjeva u bEEriji zujo),što zbog mjuze,što zbog nečeg što ja tek moram otkrit...
Iznenađenje večeri bio mi je ToX koji je bez ikakve najave uletio i od cca 1 pržio mjuzu do jutra... Hvala ToX spasio si nas jer je u tom trenutku malo zaškripilo na šanku pa sam ja uletio na šank do kraja... thumbup

Radojko me nazvao na mob da hitno dođem na terasu,a kad na OMV-u još više policije nego jučer + hitna... eek
Na kraju je ispalo da kad je Točka završila sa radom neka balavurdija je išla radit frku sa Zagijevim frendovima. Prilikom frkanja ispred vrata OMV-a srušen je skuter od našeg Sijota,pa je on došao dole da im navuče balave uši... Djeco ne volim vas!!!! bang Zagi sretan rođendan!!!
Sve u svemu o.k. vikend...
Slijedeći tjedan radimo čak 5 dana u šutu,tako da ćemo crknit...
Stavit ću i malu proširenu najavu da Vas upoznam sa situacijom...
party Vidimo se-čujemo se...
p.s. još su 2 vrča ostala... rezervirajte ih...


17.12.2006. u 18:54 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... najbOOčnije mjesto u gradu...

KONTAKAT

bOOkamail@gmail.com

MySpace

...bOOčno osoblje...staro...novo...leteće...teleće...

...

...gospodin Mance... Šef....


...gospođa Mance... Šefica.. kao....


...Zmaj... Zmajo..uTuKku....Tikva...


...Tox...Toxic...Legenda....


...Gale...i jedan od mnogih selebritija u našem klubu...


...Bruno...bosanac....


...Lerga....


...Maki .... i Limun ...


...Ogi...nije mu ništa-daj rakije...



...

...STUPac SRAMA...