my happy ending
::bangbangNeznam sta da pisem.dosadno je jako.od glazbe sve slusam SVEEEEEEEEE.Imam prijatelja puno(jest da mi nitko bas nebi dao bubreg ali su ok)bang
Najbrzi nacini za umrijet
bangbangmogu vam ih nabrojat neki su vec poznati i u povijesti kao npr odrubljivanje glave,vjesanje ili neki otrovi.E danas imajuparty tablete ili zileti ali i to je prastaro. ma neznam, popit solnu kiselinu nije bas pametno jer izgrize sve,a na kraju si ziv.bangMetakbang u glavu najbolje.ha ha ovo ne pokusavajte kod kuceludlud

Bones Lives

08.07.2008., utorak

vratila se iz mrtvih

finopozz znam da me nitko ne cita tako da bi mogla otvorit i dnevnik ali et.moj zivot je dosadan ok nije ali sad da vam pricam sta sam radila ili sta cu tek nema smisla.ak imate kakvih pitanja pitajte pa et caoszijev

- 14:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ja ja ja
ej ja sam marina.nisam pismena pa ovako pisem.ovaj glupi blog je moj.ja sam cudna osoba i pomirite se s tim
Koji k....da vise pisem
eeeeeeej dosadno mi je