Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Bonano

nedjelja, 18.02.2007.

SUBOTA...

Ej ljudi sta ima...ovaj tjedan mi je bio zanimljiv ali posebno petak i subota...u petak sam sa prijateljima(slavic i maric)bio na veselici u picassu,bilo nam je ludo i nezaboravno...plesali smo i pili cijelu noc a kuci se vratili oko 4...a sad o suboti...u genscher smo dosli u 10 ja i stara ekipa(ama,grca,slavic,maric)malo smo se zapili,skakali,plesali dok smo veze imali a kad je nestalo cuge oko 1 sat krenili u vanillu tamo zalegli na jastuke,i posto je slavic kupio kube kao sto sam mu i rekao da kupi..mi legli,zapalili kube(od ruma) narucili viski i cugali cijelu noc i vratili se kuci oko pola 5... to je bila jos jedna subote za redom...pozzz svima


ja i moja ekipa (kroneri)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



- 17:36 - daj komentar 59 - printaj - #

četvrtak, 15.02.2007.

Prvi post......

Bok,ja sam Boris i odlucio sam napravit svoj blog.Prijatelji me zovu Bora,Boro,Bonano...Imam 15 god jos malo 16,zivim u vinkulji...i to bi bilo sve za prvi post...pozzzz svima

- 18:52 - daj komentar 23 - printaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog je o meni,mom zivotu i subotama...



ime:Boris
prezime:???
nadimak:bonano,bora
imam god:15
rođen:18.6.
zivim za:vinkulju,
zajebanciju i subote
icq broj:194-074-635

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima