iskrivljena hipotenuza

20.01.2007., subota

nov@ sramota

ooo, zasto nisam ribafish ili neka druga faca koja redovito, a uz to jos i uspjesno pise blog, pa da znam da ce ljudi ovo procitati???!!!! odlucila sam prestat pisati kad sam diplomirala. Nije bas, nisam imala internet a onda sam silom prilika ozbiljno shvatila posao kucanice pa perem, peglam, cistim i te fore... ne, zapravo sam se osjecala prazno u blogovskom smislu. nisam imala potrebu pisati niti sam osjecala kako bih mogla napisati nesto pametno ili zanimljivo. sada me nije ni briga jer razlog mog pisanja ovog iznenadnog posta je naravno jer sam se izivcirala. opet, naravno. i izivcirala se oko necega sto nisam mislila da bi me ikad moglo izivcirati. vezano je uz tv a nije film, a nije ni serija. cak nije ni politicka emisija. rijec je zapravo o jednoj cijeloj strukturi a ime joj je nova teve. ne znam zasto im je to trebalo. super su krenuli, i sad su mi relativno dragi iako im ocito urednici nisu najpametniji na svijetu a nemaju ni sluha za gledatelje. novu sezonu jedne od gledateljima najinteresantnije serije "Svi vole Raymonda" pustali su u najglupljem terminu, kao da su htjeli popunit neku rupu u programu. Sad je opet ponavljaju i opet u neko cudno vrijeme kad publika koja je luda za serijom na poslu.Opcenito im je termin emisija cudan i nema veze sa gledanosti niti sa zdravim razumom. ja koja inace tu i tamo pogledam neku sapunicu necu gledat cijelo popodne sto sapunica koje idu jedna za drugom sto godina i zavrsavaju sa melanijom vukmircic. ma daaaaj. savjet, pustajte te sapunice ujutro za bakice koje nista ne rade a ljudima koji popodne dodju doma s posla pustite "Svi vole Raymonda" da se malo nasmiju. Pa zar nitko na Novoj teve nema smisla za slaganje programa? Ovo je samo lagana kritika, mogla bih ja biti i puno ostrija ali danas sam dobre volje. medjutim, dosla sam upravo do onoga sto me najvise nervira. Dakle, na novoj teve nova emisija koja novim gledateljima otima novu lovu na novi beskrupulozni odvratni nacin, novi nacin. takve emisije imaju i na satelitu ali nesto takvo nisam ocekivala od ekipe s jedne male i donedavno simpaticne i gledane nove teve. ajme meni, pa ne znam da li me vise nervira to sto nas kao gledatelje tako podcjenjuju i smatraju nas idiotima ili to sto stvarno ima ljudi koji nasjedaju? dobro, nasjela bi i ja, cini se predobro da bi bilo istinito. podcjenjivacko pitanje koje odmah sadrzi i odgovor vrlo jasno prikazan na ekranu (budala ne bi skuzila), puno love u igri, pa ko ne bi zvao, laka lova a mi siromasni. samo taj netko vjerojatno ne zna da je cijena poziva milijardu kuna po minuti sto ja, koja nemam dioptriju ne vidim na ekranu jer je presitno napisano. onda, kad nazovete, to ne znaci da cete uci u emisiju. nenenene, nekoliko puta vas spoji u neki automat pa se usred toga linija prekine (a oni poziv naplate), onda vas napokon spoji i automat vam valjda uzme podatke pa prekine vezu, a onda, ako ste "sretni", mozda vas i nazovu. naravno imas upute koje su uzasno sitno napisane pa oni koji zovu i ne znaju nece ni saznati jer im niko ne kaze da nece doc u emisiju kad oni zele nego kad nova zeli.ali imaju bakice teletekst pa nek se snalaze i nek citaju pravila na sto stranica. onda imas neku curu koja kao vodi i glasom kao da ce svaki tren umrijeti ili nesto puno gore mami gledatelje da zovu. i prica sto na sat i glumi kako joj se nitko nece javiti i da jadna ona, nitko je ne zove, svi nesto cekaju, a odgovor je taaako jednostavan. naravno da ne ovisi o gledateljima da li ce dobit liniju ili ne, nego o onima na novoj teve koji kao cekaju "pravi trenutak" i nakon sto milijun gledatelja potrosi par milijun kuna na pozive, e onda mozda puste nekoga u eter. a ova voditeljica se doslovno teli, ostaje bez zraka, nitko ne zove, treba samo naci pravi trenutak, blablabla. kako nisko, kako jadno, kako odvratan nacin za zaradu. i te voditeljice, umjasto da kazu, gledajte ja cu ovdje sutit i stajat, vi zovite, pa kad mi sefovi odluce, nazvat ce vas i mozda dodjete u emisiju. tako da znamo. i dobro, ljudi ce i dalje zvat jer su ocajni ili neznamsta. pa zar im ide tako lose da su morali ovako nisko pasti? ja sam u soku...onda im se dogodi da pogresno postave pitanje ili da krivo prebroje neke trokute. dakle nisu strucni ni u tom smislu. za potrebe pisanja ovog posta danas sam prebacila na novu. zna li netko sto znaci rijec izvedenica? e pa ja se necu petljati sad u hrvatski i to ali nisam bas skroz glupa. uglavnom, koliko ja znam rijec kinematografija izvedenica je iz grcke rijeci graffein, sto znaci pisati i neke druge vezane uz rijec kino ili nesto slicno (kao sto rekoh necu se petljati u hrvatski ali eto). mozda se pitate sada koja je rijec izvedenica rijeci kinematografija? e pa, vjerovali ili ne, mudri um nove teve zakljucio je da je izvedenica rijeci kinematografija jedno ime od cetiri slova. to ime je tena. aj sad nek mi neko objasni kakve veze ima ime tena sa rijeci kinematografija. tom logikom moze biti bilo koja rijec koja se da iskombinirati iz slova koje cine rijec kinematografija. nisam ludi poznavatelj hrvatskog ali ipak mislim da izvedenice nisu bas kombinirana slova bez ikakvog znacenja i smisla. i ko je ovdje lud. ja koja ne mogu vjerovat sto se dogadja, milijarda ljudi koja naivno zove a ne moze "pogodit" pravo vrijeme za nazvati...ili nova teve koja kupi lovu od jadnih siromasnih ljudi koji bi ucinili sve za koju kunu. Srami se Nova teve. Srami se!
- 12:28 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi