iskrivljena hipotenuza

16.10.2006., ponedjeljak

"the day after petak trinajsti" party

tulumi...
mjesta zabave, upoznavanja novih ljudi, stvaranja novih manje ili vise uspjesnih veza, mjesta opustanja, glasne muzike, mjesta opijanja i ludiranja...
inace na sve gledam kriticki i obozavam promatrati reakcije ljudi u razlicitim situacijama (zato pogledam i big brother, simone, iskompleksirani kretenu odi na lijecenje!!!) pa mi je nedavni tulum dao dobru priliku za to.
super mi je stajati na dobroj poziciji i promatrati tko sta radi. svasta vidis. tako sam ja direktno s vrata otisla za sank. radit naravno. jer sam radisna. i mogu pit kolko hocu. to naravno nikad nije puno jer oni koji me poznaju znaju da mi ne treba puno da poludim. od alkohola...
ekipa na tulumima je uvijek manje-vise standardna, sa nekim izmjenama i dopunama. uvijek izabere djelo hadziselimovic pa je zagarantirano da ce bit dobro.
decki na tulumu, manje vise standardna ekipa... dakle, bilo je decki s curama... zatim tu su decki alkosi koji drze bocu i to im je dovoljno, decki koji se drze svoje muske ekipe, decki sa spikom, i, meni najomiljeniji, vjecni baritelji. to su oni koji uvijek pricaju lovacke price a nikad ih zapravo nisi vidio s curom.
onda se malo okrenes i vidis tipa koji pocinje sa spikom otkud je i kako je dosao na tulum, ali cura ga ne ferma. okrene se i ide do druge...pa do trece. e tu mi ga je vec zao jer se da naslutiti da nece imati bas uspjesnu vecer.i nije je imao naravno. prve dvije nisu zainteresirane, treca ga vec nece jer je evidentno bila tek treci izbor i tako... prevelika kosulja i stav nisu mu pomogli...
e sad, decki s curama, oni bi imali najvise uspjeha ove veceri jer im spika nije problem, ne trude se i svejedno im je. e, ti uspijevaju. ne znam za druge zene ali ja ne volim kad se netko previse trudi. jedini zajeb je sto su im cure isto na tulumu pa je tesko zadrzat pred drugima dojam da si single.
oni alkosi mrtvi, s napola otvorenim ocima buncajuci se koprcaju po dvorani.
dobri decki... e zajebi to, takve niko ne voli pa najcesce ostaju sami.
najzanimljivije mi je gledati ono sto u svakodnevnom govoru nazivamo barenjem. tip dolazi do zenske, nesto sapce, ona se nasmije, opet joj sapne, malo se zagrle, svakom sekundom on joj je blize, obraz do obraza...i..... pada ta pusa. gledam i ne vjerujem... jos joj nesto sapne i odmakne se od nje... shvatim. he's playing hard to get. sad je in da muskarci to rade. ona se zainteresira i on na kraju dobije sve sto je htio. pametno. ni sama ne bi to bolje smislila. koristim se slicnim oruzjem godinama.
pogledava ga cijelo vrijeme, trudi se bit diskretna. a tamo je jos uvijek samo radi njega. on plese (zapravo skace) s ekipom, ona izlazi van... ja sam je vidjela ali naravno, vidio je i on. meni je ona u tom trenutku bila najuocljivija zena na tulumu. krene i on. krenem i ja. naravno. i shvatim, sastali su se vani i otisli u noc. romanticno, ha? nisam isla dalje, za moju studiju o ponasanju bilo je dosta ovo sto sam kao obicni promatrac mogla vidjeti. tip je zbario. moje pohvale. mnogi bi mogli naucit na primjeru.
sad da ne mislite kako tracam druge a ne osvrcem se na sebe, razuvjerit cu vas. ja- dakle, luda kao uvijek, skacem po cijeloj tulumari, penjem se na klupu, opet skacem, promatram ljude, opet skacem, pjevam plesem, skacem, izadjem malo van, skacem, pricam s milijunima ljudi dok, naravno, skacem, druzim se s ljudima koje dugo nisam vidjela- skacem. sad ce neko rec da volim bit u centru paznje. tocno. a isto tako volim i skakati.
do otrijeznjenja, zbogom...


- 12:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi