iskrivljena hipotenuza

10.10.2006., utorak

drustvena nocna mora

ana magas...
mnogi vjerojatno nisu za nju niti culi. ja jesam. to je slucaj koji se vec dugo vremena, cak mislim da je proslo vise od godinu dana da se povlači po novinama.
naime, u ozujku 2005. ubila je muza. to cak i nije toliko cudno. poznavajuci hrvatske zakone zacudjujuce je da je za taj zlocin dobila cak 9 i pol godina. neki ce rec, neka je, tako i treba, zasluzila je. medjutim, treba malo sagledat stvari. ja sam apsolutno za strogo kaznjavanje, ali bas je cudno da se to primijenilo bas na nju a mnogi koji su ubili zene, djecu, muzeve i slicno dobiju jedva godinu- dvije, ili setaju slobodni hrvatskom.
okolnosti tragedije su slijedece: navodno, ana je muza kao ubila prekoracenjem nuzne samoobrane (cini mi se da tako nesto kazu u presudi). tog ozujka 2005. ana je bila u nekom disko klubu i plesala s nekakvim tipovima. dosao muz i malo je tamo ljubomorno napadao, malo su se porjeckali. zapravo, meni taj dio price uopce nije bitan. bitno je to da su se oni te veceri strasno posvadjali i da je rezultat bila smrt tog muskarca. i sta, on je popio, bio je agresivan prema njoj, malo ju je mlatnuo, pa ju je malo uvatio za vrat, lupio je koji put iza usiju (kazu dokazi)... ali to je valjda kao normalno. da meni dodje neko i napravi mi takvo nesto, da neko ko je muskarac i toliko je jaci od mene (ona ima 40ak kila) agresivno krene na mene, ja, koja uzasno cijenim i mislim da ne bih mogla oduzeti ljudski zivot, ne znam kako bih postupila, mislim slicno. cak i ako je ona njega varala, ako je plesala s drugim tipovima, da je ne znam sta napravila, njega ne opravdava da krene na nju. nista ne opravdava ni njen potez, osim mozda straha i panike (opet ponavljam, tko zna kako bi ja reagirala). e sad, nije bitno, to se dogodilo, ona je mozda prekoracila nuznu obranu, blablabla, ali meni nije jasno, kako je bas ona, zenica koja ima malog sina, dobila 9 i pol godina, presudu koja je naknadno preinacena u 8godisnju robiju, a toliki koji su ubili zene, djecu i sl i s predumisljajem i svakako dobiju puno manje. pa jebemu mater.
ono sto mene najvise nervira je slijedeci apsurd. ja imam mozda samo 23 godine ali dovoljno sam bistra da pokopcam neke stvari. na prvi pogled kad sam prvi put cula vijest, nisam bila na njezinoj strani. danas razmisljam malo drukcije iako je ne namjeravam opravdavati. zanimljivo je to sto je obitelj aninog preminulog muza vrlo, vrlo utjecajna u zadru. a pogodite gdje se odrzalo sudjenje?? tocno tako, u zadru! pa nije li to malo apsurdno. mozda ne bi bilo da se radi o nekom drugom slucaju, ali ovdje gdje je obitelj ubijenog koja vjerojatno ocajnicki trazi osvetu toliko utjecajna i ima veze u svim porama toga grada... pa molim vas. ko je ovdje lud.
vec dugo sam mislila napisati ovaj post a na kraju me ponukala na to jedna emisija. u toj emisiji, zarko puhovski, kojeg ja smatram pametnim i objektivnim covjekom, komentirao je obrazlozenje presude i rekao da ona vrijedja njegovu inteligenciju. da izgleda kao da ju je sastavljao neko skroz neobrazovan a ne neki sudac, nema nikakvog smisla ni logike. rekao je da ne iskljucuje ni to da se radilo o nekakvoj korupciji prilikom donosenja presude. tako razmisljam i ja.
zatim, bas je zanimljivo kako su se slucajno zametnule fotografije s ozljedama ane magas. jelda da je malo cudno. neko je ocito dobro obavio svoj posao. manjkava istraga ali se svejedno s presudom pozurilo. samo se nadam ako je rijec o korupciji da ce ti ljudi shvatiti sta su ucinili i nadam se da ce se nocima prevrtat u svojim udobnim krevetima uz griznju savjesti.ali sumnjam... uz sve, toj majci koja svog sina obozava, oduzeli su dijete. ona ga ima pravo vidjati ali ga baka i djed ne zele odvesti.koje iznenadjenje. nitko joj ne pomaze ostvariti to pravo. a ona mu je mama. vec joj je dovoljno tesko. pa jebemu mater. kako netko moze biti takav. jos ako tom jadnom djetetu pune glavu s glupostima, to je strasno.
mene isto vrijedja takvo ponasanje u sudstvu. pa ne moram ic na pravni fakultet da bi shvatila neke stvari. prave budale od nas svih. to je uzasno. ko ovo sto su uzeli onog doktora iz rijeke sto je primio mito kao pijuna. i sad se kao svi iscudjuju. probudite se, masa doktora u nekom obliku uzima mito. i sad odjednom svi pozivaju gradjane da prijave te doktore, i odjednom se javljaju novi slucajevi. pa sta su radili svi dosad?? ja bi prva da sam jako bolesna i da me neko trazi mito dala bi koliko god treba i trudila se da to ostane tajno i jos bi vjerojatno bila sretna sto sam uspjela, pa makar na taj nacin. u pitanju je zdravlje. dat ces sve. nikako to ne opravdavam nego jako osudjujem ali me nervira taj stav ljudi koji se toliko cude i vlasti koji su se tek sad toga sjetili. za popizdit.
- 13:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi