iskrivljena hipotenuza

17.09.2006., nedjelja

ljudi kojih se bojim

jebote, evo jeseni. kisa pada iz neba i iz zemlje. zapravo kao pada s neba ali se odbija od zemlje i skače u zdrak (zrak) pa se cini da pada i iz zemlje. u biti ja mislim da kisa zapravo pada iz zemlje ali nevidljiva kisa. ono kad je dugo vremena vruce, normalno voda isparava iz zemlje, blablabla, onaj ciklus u prirodi i te fore. zasto sam ja sad ovo sve pisala, ne znam, stalno me nesto napadate pa sam ofenzivna. zapravo me ne napadate nego je ovo moja defenzivna metoda- biti ofenzivan. napad je najbolja obrana, kazu. sjadimo danas moj dragi i ja u kaficu. pijemo kavu. ja pijem ajris ali to je sad nebitno. kraj nas sjede ljudi kojih se bojim. neki debeli pri kraju 50ih i zena od 50 godina.nista u izgledu me nije preplasilo osim- nedajboze da sa 50 izgledam ovako, a jos gore da mi dragi izgleda- onako. opet nebitno. bitna je rasprava koju su vodili. sad cete me ubit jer prisluskujem ali nisam si mogla pomoci, niko ih nije tjero da o osobnim problemima naklapaju u kaficu, i to sjedeci bas kraj mene (kako neiskusno). uglavnom, nehtijuci uspjela sam cut o cemu se radi, a usput sam dragome zabranila bilo kakvu pricu jer ne mogu slusat na dvije strane. mislim strasno!
ustanovih da su dvoje aktera ove price zapravo bivsi muz i zena. on bogat, ostavio nju s dvoje djece bez icega. u pocetku, dok jos nisam shvatila pravo stanje stvari si mislim, jadan tip, stvarno je gadno kad imas puno love i svi te fektaju. onda sam skuzila nenamjerno, s onom svakom drugom rijeci sta se jekom sirila do mene o cemu se radi. tip je nekakav pokvarenjak i manje vise je sam to priznao, ali sad se kao kani promijeniti. djeca s njim ne pricaju, on krivi zenu da ih je okrenula protiv njega. ona govori da su njena djeca odrasla i sami razlikuju sta je dobro a sta nije. svasta mu je izgovorila. stvarno je dobra zena. da meni neko tako ide srat ja se ne bi mogla suzdrzat, razbila bi ga sakom. ona je bila mirna i samo mu ponavljala kako ga zali.vrhunac price je kako je on nju zapravo zvao ne da pricaju o djeci nego da mu nesto ide pomagati u neko selo. ona je popizdila da nece i da sta ona ima od toga da njega sluzi. a on ce na to, pa pocastit cu te, dat cu ti da jedes i pijes dok radis. bljak. zena se ustala i otisla a on osto posran. ovo sve skupa me uzasno razocaralo. ja bi radije nemala novaca nego bila tako odvratno skrta, i to prema vlastitoj (bivsoj) obitelji. pa kako ljudi mogu biti takvi? bolje nemati love a zadrzati ljudsko dostojanstvo i toplinu. pazi, tip ide placat racun i trazi zenu 6 kuna! pa jebemu mater!fuj bogatasi.
- 15:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi