iskrivljena hipotenuza

05.09.2006., utorak

kravacitanovineucarstvuhladovine

citajuci novine u zadnjih par dana zakljucujem: nije se dobro kupati gol na hrvatskim plazama. koje nisu nudisticke. ili cete dobit batina. za one koji tu vijest mozda nisu culi, na splitskoj plazi ljudi napali cetiri slobodoumne spanjolke koje su se kupale gole i malo se usput pipale.odlucila sam ispitat pozadinu tog dogadjaja jer me nesto kopkalo. a kopkalo me to da ko ide napadat cetiri zene u strastvenoj igri. da je gej, ne bi ga smetalo. ako je tipican hetero bit ce mu izuzetno drago. kazu radi se definitivno o muskarcu(ima) a rekli su mi da takva bica spadaju u ljude. mozak mi je uzavreo. tolike dileme u glavi a nema odgovora. odlucih ponovit. cetiri spanjolke, vruca igra na plazi, napao ih homo sapiens, gole, muskarac, plaza, seks... i onda mi pogled sa teksta sklizne na sliku. jebote sta su gadne. bas smo licemjerno drustvo. da su bile cetiri vruce plavuse, ma mogli su i nosorozi plivat s njima, decki bi piljili s pivom u ruci i popratili akciju uzdasima: zasto ona moja nije takva...

pouka: ako si bas ono, ruzan (iliti nelijep) nemoj se kupat na plazi gol. zapravo najbolje da se i ne kupas. jer uvijek te neko moze nabiti.

zivili!
- 20:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi