srijeda, 28.12.2005.

BIO jednom jedan dječak...

Bilo je to 23.prosinca. Na nagovor ravnateljice i ostalih službenika škole imali smo tulum na kojem su bili nekoliko nastavnika i ravnateljica, i razredi. 7 i 8 sa svojim pratiljama. Bilo je super imalo smo dvojicu DJ-va koji su bili super, na kraju je samo Lebar ostao, jer se Toni malo zaželio plesa. Nije bilo nikakvih većih izgreda. Inače, dečki iz 8b su odmah zaplesali, iako je to bilo seljački na Thompsonove pjesme, ali nema veze barem su plesali. Dok dečki iz našeg razreda su bili druga stvar, tj.problem. Mi cure smo već odustale od nagovaranja. Ipak kad im je Kiki pustio malo metala zaplesali su, pa su i ostali plesati. Bio je sam jedan slučaj pijanstva, Jurica iz 8b se, kako sam ja shvatila nalokao već prije tuluma, jer alkohol nismo smjeli piti. Pa je Jure malo previše se razbacivao i plesao gore od majmuna (kad i je ona njegova faca ko od majmuna), ali nam zabavu nije uništio. Sutradan me je jako bolio vrat i palčevi na nozi, zamislite tri i pol(od četiri) sata plesa,jer kad god je Kiki pustio nešto žešče, svatko me dobro izgazio, pa nek si ja poslije mislim. Ali ipak to gaženje je bilo vrijedno truda, jer je bilo SUUUUUUUUUUUPER!!!!!

- 12:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

SVIM BLOGOVCIMA SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA...

Svim blogovcima želim sve najbolje u novoj godini i da budu bolji nego ove godine.
Putem svog bloga pozdravljam cijeli 8b razred u Vukovaru. Uskoro će blagdani, jedva ih čekam. Tko živi blizu ili u okolici Vukovara može doći u vukovarsku crkvu po paketiće (znam da to želite) 26.12. a usput će biti i mali koncert zbora (u kojem ja pjevam), možete nas slušati kako kreštimo, ali možete i začepiti uši (slobodno. ne dajte se omesti).
Drago mi je što će uskoro praznici. Ovaj post sam napisala prijevremeno, zato što možda neću preživjeti ovaj tjedan, jer nas nastavnici rešetaju sa svih mogućih strana (da se prisjetimo, kraj je polugodišta). Nedostajat će mi malo prijatelji preko praznika, ali sigurno ćemo se vidjeti.JOŠ jednom:


- 12:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 10.12.2005.

...PRETRPAVANJE POKLONIMA ZA BOŽIĆ?

Ja mislim da je to glupost živa, zato jer se suludo i bespotrebno se troše novci. Nisam za preveliku božićnu kupnju, jer mi je suludo potrošiti baš u božićno vrijeme ili nekog drugog blagdana čak par tisuća kuna, a da ne govorimo u drugim valutama. Za Božić se, po mojem mišljenju kupuju one najpotrebnije stvari, ono što stvarno treba, to je hrana, eventualno neki ukrasi za bor, i naravno pokoji poklon, ono ipak je Božić. Ali sad se pretrpavati nekim glupim poklonima koje nikad nećeš ni iskoristiti, stvarno je glupost. Svako od nas voli da nešto dobije, ali ona granica normale se trebamo držati,a ne, ja sad odem kupit mobitel, pa usput i televizor, pa nešto za kuhinju, a kad dođe račun, najradije bi sve to vratio i razmišljao gdje mi je glava u tom trenutku ispala. Bit Božića je bit u obiteljskom ugođaju i jednostavno sve što za Božić i želimo ne mora biti materijalno. Ako ovo netko i pročita nemojte misliti da sam ja sad neka siromašna djevojčica ( nedaj bože) i da sve što sam zapravo napisala da ja to priželjkujem, nego ovo je jednostavno moje mišljenje. Sve to što za Božić kupimo upotrebljivo je samo za jedno doba, a kasnije završi u vrećici, na ormaru i bude zaboravljeno dok ne dođe vrijeme adventa. I na kraju želim napisati da sve one osobe koje samo na poklone razmišljaju tijekom Božića uopće i neznaju, niti će shvatiti što je Božić, kad im je stalo samo do materijalizma.

- 16:31 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.12.2005.

O MOJOJ NAJBOLJOJ PRIJATELJICI...

Moja najbolja prijateljica je Jelena Nagy, ona mi je super i najbolja je na svijetu.
Mi zajedno sjedimo i idemo u 8b razred. Ponekad previše pričamo (u zadnje vrijeme prečesto).
Ona je slomila jedno srce i to joj je uzvraćeno( al nema veze dečko je i ovako bio gad). Ona ima dugu kosu u kojoj je vlasi svaka moja i njena uspomena. U mojoj kosi nema uspomena jer je kratka tj. poluduga i ispucala (ma nije, prelijepa je..). Nedostajat će mi jer kad se rastanemo sve iz školskih klupa će biti samo uspomena. Dobro dosta sranja o uspomenama, evo prijateljica mi je pokraj mene i rascmizdrila se (a šta ćeš kad sam nadarena). Šteta što ne možete ćuti uživo taj prekrasan ton neustrašivog plača.

- 10:18 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.12.2005.

kad korektor doleti u krivo vrijeme...

Bilo je to u petom razredu, davne 2002 godine. Pisali smo zadaćnicu iz engleskog i Kristijan Lebar (kreten nad kretenima) je zatražio korektor od Nikoline i Danijele. One su mu dale korektor i sve je bilo u redu, no kad se korektor trebao vratiti svojim vlasnicama, Kristijan nije digao svoju guzicu nego je lijepo u ritmu zraka korektor bacio i onda... Doletio u zid i rasprsnuo se po Danijeli i Nikolini pa su izgledale kao neprofesionalni zidari. Naravno i ja sam dobila po svojoj novoj majci jer sam glupača išla njima pomoći, pa su me ni krivu ni dužnu zalili!

- 10:40 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 03.12.2005.

kako preživjeti sistematski...

To je jedno od ključnih pitanja. Mislim, dođu ti dva dana prije i kažu imate sistematski (ono, ne možeš se pripremiti, trebali su reći barem mjesec dana prije). No dobro, bila mi je frka ta dva dana, a onda odlučujući dan mi je bilo svejedno, pa neće me pojesti, ali sam poludjela kad su se moje neustrašive prijateljice iz razreda kao kokoške umelo počele cmizdriti (ne sve), pa bože bolje pretrpiti malo veću bol u ruci i odvratan, gorki okus u ustima, nego pobolijevat od svih tih boleština. Pa zar nije? Treba se i u životu žrtvovati. Mojoj frendici Teni je bila frka jer je jedina ona donijela masu nalaza zbog alergija (uglavnom) ali bože ne treba se sramiti, je znam de je ona hrabra i super, super frendica (inače je autorica svog sweetdynamite.blog.hr bloga i odličan je). Mala reklama nikom ne škodi (valjda), a što se tiče sistematskog sve je, naravno, prošlo u redu (malo su previše pipkali), a doživljaje sa sistematskog možete doznati i sa strane moje naj frendice (sweetbomb.blog.hr).

- 10:55 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.12.2005.

O mojim dobrim prijateljicama...

Na slici dolje prikazanoj su prikazane Antonela Penavić i Katarina Jukić. Te djevojčice su mi jako dobre prijateljice. One su također 14-godišnjakinje, udopunjuju se u glupostima, ali su sasvim normalne (u odnosu na neke). Užasno su lijene i tvrdoglave i inače idu u 8b razred. Prolaze s "odličnim" uspjehom, a naj predmeti su im: biologija, likovni i glazbeni (nije ni čudo kad prolaze s "pet"). Bave se sjedenjem i obožavaju (kao i svi ostali u našem razredu) našu tvrdokorno odgojenu rasku.






- 11:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

teen dnevnik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja najljepša, najpametnija slatka bomba (sweetbomb)
još jedna dobra djevojčica (inače frendica)
i njena naj prijateljica
sanjarica

ZA SVE ONE KOJI ME MRZE, KOJI ĆE ME ZAMRZITI, KOJIMA SAM NEŠTO NAŽAO UČINILA ISTO TAKO I ONI MENI, PORUČUJEM:




FOTOGALERIJA MOGA RAZREDA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovdje vidite našeg dragog vjeručitelja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...I Tonija koji je neobično veseo na ovoj slici...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Neki su prikazani u najboljem izdanju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...A kad pijanstvo nastupi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slika će još biti, samo da se malo odmorim...








malo nešto o meni...

Ja sam 14-godišnja djevojčica, idem u 8b razred . Rođena sam u Splitu, navijam za hajduk.
Bavim se rukometom i uglavnom masovno trošim telefonski račun na svoju naj, naj, naj frendicu Jelenu Nagy koja mi vikendom strašno nedostaje. Inače sam štreberica, prolazim s pet.

MOJA OSOBNA KARTA:
NAJ GLAZBA: 80-e, 70-e, i malo pop-a (ništa neodređeno sve pomalo)
NAJ FILM: Djevojke iz Coyote bara, Pearl Harbour i dr.
NAJ FRENDICA: Jelena Nagy (sweetbomb.blog.hr)
NAJ JELO: pizza, hamburger
NAJ PIĆE: cocta i gusti sok
HOBI: rukomet, malo plesa
POSLIJE OSNOVNE:gimnazija
A POSLIJE SREDNJE:neznam (još je na razmatranju) možda pedagoški fakultet
NADNARAVNE MOGUĆNOSTI: mogu biti naizmjerno živčana na ljude koje mrzim



ZA MOJU BOLESNU PRIJATELJICU:
(pjesma njezine najdraže pjevačice, a i meni nije loša)

Britney Spears: Toxic

Baby can*t you see I*m calling
Guy like you should wear a warning
It*s dangerous, I*m falling

There is no escape
I can*t wait, I need a hit
You*re dangerous, I*m loving it

Too high, can*t come down
Losing my head, spinning round and round
Do you feel me now?

REF: With a taste of your lips I*m on a ride
You*re toxic, I*m slipping under
With a taste of posion paradise
I*m addicted to you
But you know that you*re toxic

It*s getting late to give you up
I took a sip from my devil*s cup
Slowly, it*s taking me over

Too high, can*t come down
Losing my head, spinning round and round
Do you feel me now?

REF: With a taste of your lips I*m on the ride
You*re toxic, I*m slipping under
With a taste of posion paradise
I*m addicted to you
Don*t you know that you*re toxic?
And I love what you do
But you know you*re toxic?(2x)

(2x)
With a taste of your lips I*m on the ride
You*re toxic, I*m slipping under
With a taste of posion paradise
I*m addicted to you
Don*t you know you*re toxic?

Intoxicate me now
With your loving now
I think I*m ready now(2x)
Intoxinate me now
With your loving now
I think I*m ready now