Bolji zalet https://blog.dnevnik.hr/boljizalet

četvrtak, 03.09.2015.

Nezaboravno blogersko druženje

Prošlo je pet dana od promocije naše knjige, dovoljno vremena da se slegnu prvi dojmovi.
U subotu u Europskom domu u Jurišićevoj okupila se skupina dragih, toplih, svestranih ljudi dobre volje. Na isto mjesto privukli su nas, uz radoznalost, neobjašnjivo dobar predosjećaj ili možda iskustvom stečena spoznaja da pravi izvor sreće nije materijalne prirode i da se krije negdje dublje. U nama samima. Uvjerena sam da smo svi u subotu popodne shvatili da je istinski izvor sreće u stvaranju novih prijateljstava. Sreća nam je očito nadohvat ruke samo je trebamo znati dohvatiti. Treba se opustiti i dopustiti sebi malo dječje hrabrosti i slobode. U subotu smo svi izašli iz poznatih okvira i s iskrenim veseljem prepustili smo se nepoznatoj situaciji i novim ljudima.
Kada sam u vruće ljetno popodne otvorila vrata Europskog doma odmah na stubištu susrela sam glasnu i nasmijanu žensku ekipu. Decy ili Moja Moda, Križarica, Sarah. Upoznavanje, grljenje i ljubljenje. Smijemo se svojim indijanskim imenima i pokušavamo zapamtiti i upravo izgovorena prava imena. Uskoro će mnoštvo nickova koje treba spojiti s novim imenima u mojoj glavi izazvati kaos. Ulazimo u dvoranu. Naša glavna urednička zvijezda Sjedokosi Boris raspoređuje knjige koje moramo potpisati za zajedničku uspomenu. Slijedi upoznavanje s onima koji su stigli prije nas i ponovo grljenje i ljubljenje. Pišemo u Blogoknjigu rođendansku čestitku Andreji, Boris o svemu vodi računa. Dvorana se napunila, uskoro započinje službeni dio promocije. Za stolom sjede, uz idejnog začetnika Sinišu, numorni Sjedokosi (nedostaje vrijedna Lastavica) i Lidija koja vodi program. Prisutna je i Nova TV kojoj od srca zahvaljujemo na sponzorstvu. Čitaju se lijepo napisane recenzije. Žao nam je što svi spomenuti autori nisu prisutni. Toplo nam je pri duši. Svaka priča dobiva zasluženi pljesak. Nataša svira jedinstvenog i sentimentalnog Chopina. Zvuci klavira uljepšavaju naše književno popodne. Prekrasan i neponovljiv ugođaj. Takva, O- da životu, Morska zvijezda, Gali, Samo nebo zna, Ribafish, Sjećanja i osvrti, Kamena, Dnevnik jedne razvedenice, Demetra sa svojim simpatičnim gospodinom Ircem, Durica i veseli, raspričani Fran, NF i slatki pospanko Jin, Gorkić Taradi, Mrvičak, Dupla Ljuta, Siniša, Zlica od Opaka, Luki2, Monali... Prekrasna skupina ljudi koja je uživala u druženju. Hvala Mayday jer nam je omogućila da se okupimo na tako lijepom mjestu. Pažljiva Kamena je pripremila i poklončiće. Jeli su se fini kolači, čavrljalo se uz pivo i sokove. Sati druženja proletjeli su pored nas. Između mnogih se dogodila kemija, kao da se oduvijek poznajemo. Razmijenili smo kontakte. Nakon toplog rastanka, s osmijehom na licu i knjigama u rukama krenula sam sretna u zagrebačku večer.
No, nije kraj kada mislimo da je kraj... Moja nova draga prijateljica Decy poslala mi je u utorak sms i objasnila da se izbrisala traka Nove TV snimljena na promociji. U 18 sati bi trebalo doći na snimanje. Jao, bila sam još na poslu, a Nova TV je na drugom kraju grada! Decy i ja brzinski smo zaključile, ako je dio snimke spašen, najbolje je obući istu odjeću kao u subotu. Jurim doma, presvačim se i zahvaljujem Bogu na toplom vremenu koje je zaslužno da je svježe oprana haljina već suha na vješalici. Stižem u zadnji tren ispred Nove TV, netko je ispred mene ušao na zatvoreno parkiralište pa sam se provukla ispod rampe. Stigla sam na vrijeme. Nakon bezbolnog snimanja i opuštenog razgovora s voditeljicom Aleksandrom, Decy, Sjedokosi, Aldy i ja nastavili smo veselo druženje uz piće. Tako se promocija naše knjige produžila i na utorak.
Hvala vam svima, dragi moji, bilo je stvarno nestvarno i nezaboravno.


Oznake: i ja imam post

03.09.2015. u 19:01 • 27 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.