< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Biti Bolji, cilj kojem trebate težiti!!

Pišite mi na:
cikla@net.hr


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Naučite osnovne pojmove iz svijeta poduzetništva!!
Pročitajte priče uspješnih i neuspješnih malih poduzetnika!!!
Mala škola poduzetništva.
Želite li suradnju javite se!!!



Web Counter
Web Counter

Moja suradnica: HEHA

Moja komentatorica: NEFERTITI
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

Kako postati poduzetnik?

Kako pokrenuti vlastiti posao i postati uspješan mali poduzetnik?
Pitajte što vas zanima!!!
VODIČ ZA OSNIVANJE d.o.o.
Radiš kod privatnika! Godinama doživljavam mobbing!













Number of online users in last 3 minutes


Naš manager

ĐUKA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA



09.06.2007., subota

SAJAM "SLAVONSKI BROD 2007"

BIO SAM NA NAJVEĆEM STOČARSKOM SAJMU U SLAVONIJI

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Danas ću opet da se malo vratim sajmovima u Slavoniji. Pratim ih svaki mjesec, i svaki je na svoj način simpatičan. Mnogo znači za sredinu u kojoj se održava, nešto se ipak događa. A kada se nešto događa ne primjećujete što vas tišti.
Image Hosted by ImageShack.usTerapeutske stolice su bile hit, u posebnim rukama ste sve to mogli isprobati
Bio sam u Slavonskom Brodu. Tri dana, od 01. do 03. lipnja moglo se vidjeti
što nam to nude obrtnici, poduzetnici, mladi, učenici a ono najvažnije poljoprivrednici. Možda je sve to staro za prikaz pa ipak sam se odlučio da sve stavim, jer sajam je to zaslužio. Sve je proteklo u znaku stote (100) godišnjice osnutka udruge stočara.
Image Hosted by ImageShack.usSnaše iz Štitara su posebno mamile uzdahe i želuce posjetitelja

Bilo je tu od svega pomalo..svatko je za sebe mogao nešto naći. A udarno mjesto je imala stočarska izložba, pokazalo se da je i nakon 100 godina simentalsko govedo još poželjno za uzgoj. Zadnjeg dana bilo je ugodno promatrati takmičenje konja u dvopregu. Državna ergela Đakovo, "Slavonac" Slavonski Brod, udruga "Vallis Aurea" Požega...pokazali su što znaju.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Domaćin sajma bila je Srednja škola Matija Antun Reljković iz Slavonskog Broda. Poseban je bio štand Poljoprivredne škole, moglo se tu i nešto popiti bez opasnosti da pređeš nula promila. Na prvi pogled na ovim slikama tako ne izgleda, neka je gužva. Čak su neki dali i svoj prvi intervju...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

IZDVAJAM

I za kraj: PA I JA SAM BIO VIĐEN NA SAJMU....NEMA FOTKE, NAŽALOST.


Image Hosted by ImageShack.us