VRIJEME TRATIM NA:
1. (I NAJVAŽNIJE):zijevspavanje
2.slušanje mjuze....(ovisi o raspoloživosti moje osobe smijeh
3.klavir (skidanje nekih izvođača)evo totalno bolesno za neke je da obožavam maksima mrvicu,cooltip je totalno ODLIČAN!!!
4. "sviranje" gitare (čitaj:lomljenje žica)ludnešto sam počela sama učit ali imam puno obaveza pa ne stignem još i to -NAŽALOST!
5.filmovi, u zadnje vrime ih baš i nemam vremena gledat, obično horrori... nut
myspace



na ostalim mistima su :spavanje,spavanje,spavanje,...
nisam ja ljena nego malo spavam pa je to ono što mi triba u ogromnim količinama... zijevzijevzijev,,,ali ima još tih gluposti,,,puno,puno
Sviđa mi se život i sve općenito pa se može reći da sam vedra osoba,hm da…ali sam i deprimirana,zadnjih mjeseci sve češće jer vrijeme brzo prolazi,ma sve brzo prolazi, i svijet je okrutan…

tko hoće neka mi piše na:
andrearng2002@yahoo.com

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

cinkantoroš

21.01.2007., nedjelja

malo sam...

pod dojmom filma sad,onaj film inspiriran zadnjim danima kurta cobaina.malo me bacio u neku depesiju,ne zato što sam ja kurtov vjerni fan, nego zato što sam vidila kako jadno ode život....cijeli taj proces stvaranja i na kraju sve samo zato da bi se čovjek ubio jer je bio ušlagiran,,,ili su ga ubili kako kažu neke teorije.meni to nije važno,jel se ubio ili su ga ubili,važna je činjenica da je mrtav i da je svijet izgubio jednog glazbenog virtuoza, a i jednu budalu koja nije znala što od svog života.žao mi je.žao mi je što je svijet ovakav...i ne mogu reći da mi je žao 'što nije više kako je bilo' jer zapravo je uvijek ovako.sve je isto,mijenja se samo prokleto vrijeme,politika,umiru i rađaju se...ali sve je u globalu isto...i žao mi je...možda se ne bi trebala opterećivati ovakvim mislima ali jednostavno ne izlazi iz glave...žao mi je ...ubija me ta prolaznost..zaborav...ali je život opet lijep,bez obzira na sve,treba samo gledati vedru stranu života,naći neki smisao i cilj...teško je, ali se može.ne želim ništa prepustiti slučaju ni bilo kome drugome...želim imati svoj život u svojim rukama...
te mi misli prolaze glavom...nadodajte ako imate...svoje ogorčenje ili oduševljenje životom...ja sam u isto vrijeme i ogorčena i oduševljena....ali valjda tako treba biti...
rolleyes

- 22:21 - daaaaaaa? (21) - stavi na papir - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji osobni podaci kojih se trenutno mogu sjetit:
Ime:zbunjena bolesno
Osobnost:totalno zbunjena,promjenjiva raspoloženja,luda,remećena,ludo zaljubljena...dalo bi se tu pisat heh
Muzika:GRUNGE (i sve ostale vrste rocka osim onog baš teškog metala)Mrzim:Većinu toga oko sebe,narodnjake,cajke i tako to.mislim, moj organizam to jednostavno ne može podnit, ali ko voli nek izvoli.Ljude ne rasuđujem po muzici ni po odjeći...mislim da čovjeka treba suditi prema 'unutarnjem izgledu'.
i naravno zagovaram onu:
SVAK IMA SVOJ UKUS I O TOME NEĆU RASPRAVLJAT!!![/I]


opis bloga:
čitaj pa'š znat!


pišite mi na:
andrearng2002@yahoo.com


dosad me posjetiše:
Free Hit Counter
Free Hit Counter