VRIJEME TRATIM NA:
1. (I NAJVAŽNIJE):zijevspavanje
2.slušanje mjuze....(ovisi o raspoloživosti moje osobe smijeh
3.klavir (skidanje nekih izvođača)evo totalno bolesno za neke je da obožavam maksima mrvicu,cooltip je totalno ODLIČAN!!!
4. "sviranje" gitare (čitaj:lomljenje žica)ludnešto sam počela sama učit ali imam puno obaveza pa ne stignem još i to -NAŽALOST!
5.filmovi, u zadnje vrime ih baš i nemam vremena gledat, obično horrori... nut
myspace



na ostalim mistima su :spavanje,spavanje,spavanje,...
nisam ja ljena nego malo spavam pa je to ono što mi triba u ogromnim količinama... zijevzijevzijev,,,ali ima još tih gluposti,,,puno,puno
Sviđa mi se život i sve općenito pa se može reći da sam vedra osoba,hm da…ali sam i deprimirana,zadnjih mjeseci sve češće jer vrijeme brzo prolazi,ma sve brzo prolazi, i svijet je okrutan…

tko hoće neka mi piše na:
andrearng2002@yahoo.com

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

cinkantoroš

23.09.2006., subota

Vatrogasac Mirko (upućeni će shvatiti)

Ej ljudovi evo prošao i ovaj tjedan nekom dobro nekom loše meni relativno nikako najviše zbog toga što nisam imala priliku otić na net i švrljat jer mi je grom spržio kabel od neta i još nke stvarčice u koje se baš ne razumim…
…mogu samo bacit osvrt na jedan jer ovo pišem u prolazu…dakle desilo se dosta događaja dobrih i loših…nenamjerno sam čula mnogo stvari koje me nisu začudile već su samo potvrdile moja dosadašnja mišljenja o nekim stvarima…meni je relativno dobro.svaku večer mi ovaj slovak što ljetuje u mene donese pivo za utjehu što moram učit fiziku i matematiku…ja sam zahvalna ali što je, je-naše pivo je puno bolje od slovačkog…barem ovog kojeg mi je on dao…
Ali zato su im ove palačinke od KROMPIRA koje upravo jedemo odlične….nemojte pitat ništa,i ja prvi put čujem za to…
Eto baš i nemam neku primjedbu kako obično pa se kupim….
Pozdrav svima od bbludlud

- 00:22 - daaaaaaa? (18) - stavi na papir - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji osobni podaci kojih se trenutno mogu sjetit:
Ime:zbunjena bolesno
Osobnost:totalno zbunjena,promjenjiva raspoloženja,luda,remećena,ludo zaljubljena...dalo bi se tu pisat heh
Muzika:GRUNGE (i sve ostale vrste rocka osim onog baš teškog metala)Mrzim:Većinu toga oko sebe,narodnjake,cajke i tako to.mislim, moj organizam to jednostavno ne može podnit, ali ko voli nek izvoli.Ljude ne rasuđujem po muzici ni po odjeći...mislim da čovjeka treba suditi prema 'unutarnjem izgledu'.
i naravno zagovaram onu:
SVAK IMA SVOJ UKUS I O TOME NEĆU RASPRAVLJAT!!![/I]


opis bloga:
čitaj pa'š znat!


pišite mi na:
andrearng2002@yahoo.com


dosad me posjetiše:
Free Hit Counter
Free Hit Counter