bolesnium

petak, 06.10.2006.

očajanje



prsti slame kroz svilu prolaze
niti žudnje na odbačenj usni
prsti slame kroz svilu prolaze
konci boli na zaboravljenoj koži
prsti slame iz svile izlaze
vlati trave gdje ležimo goli

svila slamu u prizor pretvara


ovdje ima jako zanimljivih stvari,kliknite!

06.10.2006. u 12:46 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

tko govori? tko piše? tko čita? tko jest?

posljednji mohikanci pred kapitulaciju

Blog.hr
Forum.hr


čim se završi saga o paucima, ovo zlo se trajno gasi i počinjem pisati tekst


izbacujem s popisa sve osim ovih, koji mi jedini nešto u ovom zlu znače

wrungich, njega ne bih izbacila ni da mi prijete oružjem, a i dužna sam mu neke pare pa nek se javi na onaj drugi blog za broj

spada (drugi dio mene, nesretno razdvojen, ali ponovno pronađen!) - ma tu je narodno veselje svaki put kad navratim (rijetko navratim, sorry)

crni gavran - to ti je samo zbog guvernala, a i kultur shock ti neću zaboraviti

neka hrana - čisto iz kurtoazije

stroke, kvaliteta prije kvantitete, i dalje to mislim, još dodajem beskrajno osvježenje

xiola, ma s tim svojim izbrijavanjem emigracije podsjeća me na neke drage književnice (čitaj drakulić, vrkljan, ugrešić i ine)

ostali me uopće ne zanimaju, a oni kojima se javim su povremeni hirovi koje ni sama ne razumijem


želim

prestati s pisanjem bloga

sve je lakše uz

tom waitsa

sufijsku glazbu

folklor prikupljen od korisnika zvanog Taraf

marlenu shaw

lena ledoff trio

carles lloyd quartet

ima samo 23!

dram theater - da, idem na koncert

malo suvremene glazbe - novinarila po biennalima pa se opet zarazila

all that jazz - 8. - 11. svibnja 2007, u MDKDVL, 17. proljetna revija jazza (i opet novinarim)