< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

*pople are always gonna talk and tell you the truth.i love it.i love the attention.i do what i do because it puts a smile on my face and i'm the only person in this world that matters.*

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

..o meni..

..djevojka koja je veoma zbunjena u zadnje vrijeme...
voli crtanje,knjige,glazbu..ponajviše amy winehouse,janis joplin,azru,erica claptona,
ramones,sheryl crow,tegan & saru,damien rice,vatru,U2...
jesenjina,poea,nerudu,matoša,a.b.šimića,ujevića...
..chagalla,salvadora dalia,fridu kahlo,moneta,muncha..


Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
- U carstvu kraj mora to bi -
Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee -
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog što jednom davno
- U carstvu kraj mora to bi -
Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plameniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu što kraj mora bi.

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio, ubio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što stariji bili neg mi -
I mudriji mnogo neg mi -
I niti anđeli, gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec, da sne ne donese
O lijepoj Annabel Lee.
Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage do zore
Svoje drage. - drage, - života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz sumorno more.

Edgar Allan Poe ( 1809 – 1849 )

UTJEHA KOSE
Gledao sam te sinoć. U snu. Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

ANTUN GUSTAV MATOŠ


La rocca-non believer
She belongs somewhere else, away from my side
so run with what you've got, and chase with what you need
I believe the faithful fell, didn't know their way back
we're so far away from home, but brother you're not alone
and I promise to climb back up here to you
waiting for this message coming through

is it mine? is it mine?
as she pulls inside
is it mine? is it mine?
how the lights go white

do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.

she belongs somewhere else, where pain isn't hope
and lives get every chance, not part of every plan
i believe the faithful fell, didn't know their way back
so far away from home, but brother we're not alone

is it mine? is it mine?
as she pulls inside
is it mine? is it mine?
how the lights go white

do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.
do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.

HEY!
do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.
do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.
You're not the only one
do you take the non-believers?
cause I'm a non-believer.

nedjelja, 24.02.2008.

..here i'm..this is me...

..ne znam šta se to događa sa mnom,ali SRETNA SAM zujo
Da,jesam..onako zapravo...počela sam se ne opterećivat nepotrebnim stvarima,gubit glavu za bezveze..učim se samokontroli..i da,počinjem uživat u životu..onako,polagano,,možda je to samo trenutna faza uzrokovana povećom količinom čokolade zadnjih dana..nadam se da nije nut

možda je uzrokovano trenutnom zaluđenosti..za jednim plavim i za jednim crnim...onim istim rukometašem crnim i kolegom mu,rukometašem plavim..kojeg danas sretoh,kad sam bila na kavici..plavog,jel..i s kojih imadoh par eye kontakata..dobar je bome,je..a i onaj...crni kiss

osoba x...postali smo si dost bliski..ali onako čisto prijateljski..da pričamo,zajebavamo se...onak..iskreno,nakon svega nisam ni sigurna da li bi mogla nešto sa njim..možda je bolje da to ostane u prošlosti,gdje i pripada...

oduševljava me ovo lijepo vrijeme...napokon mogu nosit balerinkice svoje i nabacit sunčane na nos..thumbup nadam se i da će lijepo vrijeme potrajat...

idući tjedan mi je lud..sve sami neki testovi..a ja polagano..zarekla sam se da neću učit biologiju,sve do testa..idem na risk..ako me otvori,kazat ću joj piši...pa neka...pjeva

gadno sam zaglavila sa nikotinom..ali zbilja...prije sam samo povremeno zadimila,onako uz kavu..ali sad..bang

dragi moji,pozdravljam vas,ljubim sve,budite sretni,zaluđeni,jedite čokolade..mahkiss

btw gledala sam dirrty dancing 2 prošli tjedan..soundtrack mi je genijalan...a i onaj plesač ni loš...naughty
svakako poslušajte el beso de final pjeva

- 19:28 - Komentiraj (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.