Image Hosted by ImageShack.us
- 00:49 - Komentari (18) - #
- 00:21 - Komentari (10) - #
Image Hosted by ImageShack.us
- 20:45 - Komentari (17) - #
Image Hosted by ImageShack.us



- 00:19 - Komentari (7) - #






- 01:14 - Komentari (14) - #


Image Hosted by ImageShack.us




- 22:56 - Komentari (14) - #
Ja sada volim pit kakao. Meni to dobro ide. I ne vidim zašto bi itko na svijetu bio tužan, osim ako mu uzmu njegov kakao. 'Uzeti kakao' je nezgodna misao. Može mi netko ući u kuću i uzeti kakao, ili uzeti mi struju ili uzeti mi noge dok spavam, uzeti mi novac, sumnjam da će mi uzeti knjige, neka uzmu tapete i okreče zid u bijelo da vidim bolje što su mi uzeli ili čega nedostaje. Ja bih da mi uzmu bolesti ako ih imam i riječi kad pričam sam sa sobom ili jedno slovo pa da pričam jako čudno i budem si zanimljiv s osobnim dijalektom krnjavim. Zauzvrat, ja bih da mi se neke stvari i vrate.
- 22:54 - Komentari (17) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>