Image Hosted by ImageShack.us
- 01:58 - Komentari (11) - #
m nog o pr i je k om pjuter a i mao sa m knji g u o k omp juter im a
a on da i teča j pro gramira nj a u bas icu. ver ba l ne i ma tematič k e
i gr e. ž el ja mi je bila crtati po e kranu, maka r mi nim alni m sredstvima
sl ovima i z nakovima int erpunkcije.
ovo j e i da na s moj maksi mum što s e tog a tič e:

:)


- 19:02 - Komentari (9) - #
Učinilo mi se da tip ima šiljate cipele kao vještac, ali imao je ustvari ružne patike s nezdravom bijelom jezičinom. Sigurno sam jedno deset godina odbijao nositi cipele jer su moje noge htjele disati i gibati se sportski, iako mi kažu da čudno hodam i da nešto ne savijam, ali nisam nikad baš skužio radi li se o koljenu ili gležnju. Ne znam jesam li se popravio. Uglavnom, taj tip, onoliko malo koliko sam imao volje odmjeriti, sigurno je vraćao neki bezvezan film, nesretno mi sve to izgleda. Više volim kad izlazim iz videoteke proći pored mladog para s psom. Volim misliti da je to dobro i za film koji su uzeli, i da ga zavređuju ako je dobar, i ako su oni dobri, i ako film nije dobar oni su se u tome razumjeli i nisu previše obraćali pažnju i nadam se da se vole. Mislio sam o tom ogromnom psu u Heinzelovoj koji je za mene bio kraj grada. Obično bih ga vidio prativši Ivanu doma u njen neboder blizu ruba ničega, iza kojeg postoji još samo tenisko igralište s kafićem. Tu je negdje još kuća gdje su živjeli Kata i Zoki prije nego su preselili na Žitnjak, no ne mogu se baš orijentirati. Jednom sam joj rekao da ne postoji ništa drugo što me drži u ovom gradu, ponekad je to istina, ponekad i nije, ali u posljednjih godinu dana naučio sam da je promašeno razmišljati o tome na taj način. Posrijedi je samo moj kukavičluk, jer grad je još uvijek tu i ja u njemu, a onog jedinog razloga nema već neko vrijeme. Grad je zapravo oduvijek bio mrtav, samo se smiješio tako ležeći mrtvačkim cerekom, i sve što sam ikada osjećao kao njegov puls bilo je ili refleks ili razlika u mekoći i integritetu raspadajućeg tkiva pod mojim stopalima. Prijateljica mi je neku večer rekla da će mi pomoći čim poželim otići, s bilo kojim planom. Nakon toga, ništa joj nisam odgovorio.
- 01:47 - Komentari (8) - #
Image Hosted by ImageShack.us
- 15:21 - Komentari (4) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>