subota, 30.06.2007. u 21:52

Tišina.

Nemam više nijednu bebu.
Igram se sada samo sa Sekinim.



Čak 4 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

petak, 29.06.2007. u 08:45

Niš ne kužim.

Baka cijelo vrijeme plače. To me strašno uzrujava.
Otputovala je još jedna moja beba. Nisam je više našla iako sam je tražila skoro cijelu večer i zvala.
Baka ju je odnijela nekamo valjda. Sada imam samo još ovu najmanju.
Zovu je Boška Buha.
Ona je svima najveće veselje i nadam se da me i ona neće napustiti.
Malo sam loše, ne znam kako da vam objasnim.
Bit će bolje.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Čak 4 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

utorak, 26.06.2007. u 09:48

Prve fotkice

Kako sam vam i obećala, baka mi je pomogla i ufotkala moja dva mala blaga. Još uvijek ne znamo kojeg su spola jer se baka boji previše petljati oko njih, ali po posljednjim informacijama radi se o dvije curice!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Još uvijek sam dosta iscrpljena od poroda pa se na fotkama ne smješkam ali sam sretna. Bebe su tu stare tri dana, tako da znate.

Otvoren je natječaj za imena kod bake na blogu, ali ne samo za dva partizana nego i za dvije partizanke pa ćemo na kraju vidjeti što točno imaju među nogama i odlučiti.
Hvala svima, divite se sad slobodno. Ljepše sigurno niste nikada vidjeli.



Čak 8 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

subota, 23.06.2007. u 22:29

Rodila sam.

Drage i dragi moji,
ne znam otkud bih počela a baka me tjera i tjera i tjera... "Pa moraš napisati na blog! Daj uhvati minutu!"
I eto. Sve se događalo jako brzo jučer. Ujutro sam doručkovala normalno. Baka me je još ekstra nahranila u hodniku da me drugi ne napadnu i da mogu u miru jesti, jer ja jedem puno sporije od ostalih pa nekad ostanem malo gladna.
Pipala me baka i veli dedi da ću ubrzo roditi ali da to nije dobro jer joj se čini da je prerano nekako. Nije me baš zanimao taj njihov razgovor.
Nakon toga su njih dvoje otišli u šetnju koja je trajala skoro cijeli dan. Nemam pojma gdje su bili jer mene nikada ne vode.
Počelo je negdje oko podneva. Dobila sam neke grčeve pa sam mislila da je kriva loša probava ali nije bilo tako.
Skužila sam da mi izlazi jedna beba! Moja beba! Moja prva beba!
Bilo mi je jako tužno da se baka skita a ja rađam. Nisam znala što ću.
Otišla sam u veliku kutiju koju nam je baka napunila krpicama za spavanje i nikako ne kuži da mi tamo ne volimo spavati jer je prevelika, ali skužila sam da mi je to najbolje za rađanje. Nije bi baš bilo bolno ali je bilo jako vruće i krvavo. Najgori dio bio je pojesti postlejice od malih jer mi to radimo a ne kao golokoži koji ništa ne moraju raditi sami i imaju oko sebe hrpu doktora i bolničara. I muža.
Moj "muž", stavljam ga pod navodnike jer je on i muž moje seke Borosane, ležao je mrtav-hladan na prozoru. Da sam znala da će biti takvo govno muško, ne bih mu dala, paz'te što vam kažem.
Jedno za drugim, rodila sam četiri mačića.
S jednim nešto odmah nije bilo u redu pa sam ga odvojila od drugih. Baka se počela plakati kad ga je vidjela i rekla je dedi da je jedan "već otputovao", ne znam samo kamo je otputovao.
Da, baka i deda su došli tek oko 6 popodne, a dotada sam ja sve bebe sredila i oprala. Baka nas je onda preselila u svoju sobu, tamo gdje je još do jučer bila moja seka sa svojim bebama, koje su u četvrtak proslavile čak mjesec dana. Plakala se baka, ne znam je li plakala više zbog maloga koji je "otputovao" ili zbog toga što nije bila tu da mi pomogne?!
I tako. Hranila sam ovo troje tako-tako, baka je rekla da sam "grozna" što ne želim cijelo vrijeme ležati s njima i hraniti ih. Uopće ne kuži da mi je vruće, strašno vruće, kad me dudaju.
Ali barem dobivam najbolju hranu i to po sto puta dnevno!
Danas sam vidjela da s još jednim mačićem nešto nije u redu i nisam ga više htjela hraniti. Baka je opet plakala i rekla dedi da će i ovaj "otputovati" i da ga moraju probati hraniti. Imaju oni neko posebno mlijeko koje ne izlazi iz sisa nego iz bočice, pa su ga hranili ali nije mu baš bilo dobro. Kasnije je "otputovao" i baka ga je nekamo odnijela.
Sada ležim sama s dva mačića koji izgledaju ok, veliki su, jedu cijelo vrijeme i već se svađaju i tuku. Tko bi rekao da se mačke mlađe od jednog dana već svađaju oko sisa?!
Baš smiješno.
Baka me malo nervira s tim cmoljenjem i čula sam je da je nekoliko puta psovala i moga "muža" i mene i sve "glupe mačke" a rekla je i da će nas sve izbaciti na neku njivu pa neka se snalazimo. Nadam se da to ne misli zaozbiljno.
Sad idem jesti, mislim da je to 7 puta danas, ali zbilja, pojedu me ti mali. Gledala sam se danas u prozoru i izgledam kao "štakorica", tako baka kaže. Kaže i da će me uskoro poslikati pa "Leticu štakoricu štrkljavu" izložiti ovdje da me svi vidite.
He-he-he!
Držite fige, molim vas, da mi ova dva mala mačića nikamo ne otputuju!!!
Jako su slatki, skoro sasvim bijeli ali imaju i malo tigrastog da se zna čiji su, srca mamina!



Čak 7 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

četvrtak, 14.06.2007. u 09:40

Lastavice moje male!

Zbilja su preslatke. Baka je izračunala da su nešto mlađe od dva tjedna.
Problem s njima je u tome što ih njihova mama ne rađa nego, pazite sada, stavi ih nekako već u jaje, a taj dio mi baš nije jasan jer nikada nisam u jajetu vidjela rupicu kroz koju ih stavi unutra ali dobro, vjerujem baki. Kad ih stavi u jaje, onda jaje stavi u gnijezdo i onda sjedi na njima pa nakon što duuuuugo sjedi na njima oni izađu van sami, onda kada požele, a ne onda kad mama odluči da moraju van.
To mi zvuči puno simpatičnije nego to rađanje, kako je nas mama rodila i kako je seka rodila ove moje male nećake i kako ću... gulp... ja uskoro roditi moju djecu. Jao, ne bih sada o tome, nisam još baš spremna.

Nemojte misliti da sam im ja osobno zavirila u gnijezdo! Nema šanse, baka bi me namlatila kao vola u kupusu. Baka mi je sve ovo ispričala a i pofotkala. Jako pazi da se malim lastavicama nešto ne dogodi. Posebno stoga što su im roditelji bili malo blesavi i savili gnijezdo na stubištu. Baka veli da nikada to nije vidjela jer su laste obično pametne i svijaju gnijezda visoko pod krovovima.
Sva sreća pa su svi naši susjedi dobri i laste im ne smetaju.
Baka svako malo počisti i govna što pobacaju iz gnijezda pa se zeza i kaže da honorarano radi kao čistačica i bejbisiterica jednom mladom bračnom paru s 4 djece!

Evo vam fotke pa ih pogledajte:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prekrasni su, zar ne?

Baka se jako brine što će biti s njima i hoće li moći uskoro sami odletjeti a ja je uvjeravam da smo mi životinje kudikamo pametnije od ljudi i da točno znamo što radimo!



Čak 10 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

utorak, 12.06.2007. u 13:37

Sve je stalo, samo djeca rastu!

Rođendan smo lijepo proslavili i bez bake, a tortu nam još nije napravila. Ovo pišem tu neka svi vide kakva je!
Htjedoh nešto drugo napisati... počeli su mi se sviđati moji nećaci!

Konačno sliče pravim macama. Na ove dvije fotkice su s mojom sekom a njihovom mamom Borosanom.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Veseli su i razigrani. Stalno se nekamo pentraju pa izluđuju baku jer se boji i sjesti na krevet ili stolicu. Ovdje vidite Mislava kako planinari po bakinim jastucima.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovdje je također Mislav, ali nešto umorniji.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovdje pak vidite Mislava i Miroslava kako se love. Jako su slatki kad se tako mali igraju. Uzmite u obzir da im je ipak tek tri tjedna!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A evo i Miroslava kako se odmara. Da, to sam skužila, jako se brzo umaraju. Malo se poigraju, onda se priheftaju na mamine sise i zaspu.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Posebna harambašica je Kjavica, jedina curica ali se zato tuče i hrva s dečkima kao ravnopravna pa i nešto ravnopravnija. Svako malo čujem vrisak i deranje i ugledam Kjavicu kako perja nekog od braće.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ona je prva od svih skužila prednosti maženja s bakom. Još uvijek ne zna presti pa se baka sekira, ali mazi se kao velika. Baka je obožava!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toliko od mene danas! Sutra vam moram pokazati fotke susjeda lastavica i njihovih beba.
Baš me peru ti majčinski osjećaji u posljednje vrijeme.



Čak 25 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

subota, 09.06.2007. u 04:46

Danas nam je rođendan!

Drage moje gošće i rodbino koja ovmo dolazi.
Prije ravno godinu dana između 2 i 5 ujutro rođeni smo:
Tutan (danas živi u Lučkom, jer se baka zeznula i dala ga "prijateljici" koja ga nije pazila i sada mu je adresa nepoznata ali nadamo se da je živ jer baka kaže da je najpametniji od nas)
Krleža (dosadna uš od mog starijeg brata)
Borosana (moja sekica koja ima bebe)
i ja, Boroleta Bodljika (pišem ovaj blog, imam "polomljeno" uho i malo manje lijevo oko i mezimica sam najveća).

Želim nam svima od srca sretan rođendan!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bake danas nema s nama pa rođendan slavimo sami, ali sutra, kada se baka vrati s puta, slavimo svi i baka pravi "mačju tortu" (recept daje na zamolbu!)


Ovo je Tutan, taj braco koji živi u Lučkom:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Evo i brace Krleže kad je bio mali:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A evo i seke Borosane i mene (ja sam desno, ova s "potumplanim" uhom):
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Na tim fotkama smo svi mislim nekih 3 ili 4 mjeseca stari. Baka se ne sjeća, kaže da vrijeme brzo leti, kao da smo jučer bili bebe a Seka danas već ima tri svoje bebe a i moje su na putu, kaže baka tako.

Evo još malo da nas vidite, tu Krleža, seka i ja sisamo našu mamu Patuljku a Topsy nam je dadilja:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A ovako smo izgledali nakon što nas Topsy opere:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jedva čekamo da se vrati baka sutra, više zbog nje nego zbog nas, jer znam da je tužna što danas nije s nama.

Pozdrav svima, sad nam čestitajte prvi rođendan!



Čak 7 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off

ponedjeljak, 04.06.2007. u 15:29

Nove fotke mojih nećaka i nećakinje!

Ovo je post koji je naručila moja baka Tedica sve u nadi da ću zavoljeti ta mala klupka koja su mi ukrala seku.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Seka se po cijele dane bavi njima, uopće više nema vremena za mene.
Inače, dobili su i imena. Mala crno-bijela je jedina curica i zove se Kjavica Maruška, tigrasti dečko je Miroslav a crnpurasti dečko Mislav. Meni su imena baš glupa ali Baka kaže da su se oni htjeli tako zvati?! Nemam pojma tko je tu lud!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Seka Borosana ih po cijele dane doji i hrani i nije ni čudo da su već tako veliki.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Još uvijek se uglavnom ne miču iz gnijezda ali neki dan je Miroslav iznenadio Baku popevši joj se na krevet.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Baka kaže da je Miroslav najpametniji jer stalno gleda Baku "ravno u oči".
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maruška je još uvijek najmanja ali jako je borbena i stalno se nešto tuče s dečkima. Izgleda da je feministkinja kao i Baka!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A mogu vam reći i da je najglasnija. To glasanje je ponekad nadzvučno.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Najsmiješniji su mi svi skupa kada u nedostatku mame ili greškom počnu dudati jedni druge. Već sam rekla Seki da su blentavi ali ona ne dopušta da kažem ni riječ protiv njenih blaga.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo, Bako, nadam se da si sada sretna!

P.S. Meni i dalje rastu sikice i buša i gladna sam cijelo vrijeme!



Čak 8 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off