utorak, 12.06.2007. u 13:37

Sve je stalo, samo djeca rastu!

Rođendan smo lijepo proslavili i bez bake, a tortu nam još nije napravila. Ovo pišem tu neka svi vide kakva je!
Htjedoh nešto drugo napisati... počeli su mi se sviđati moji nećaci!

Konačno sliče pravim macama. Na ove dvije fotkice su s mojom sekom a njihovom mamom Borosanom.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Veseli su i razigrani. Stalno se nekamo pentraju pa izluđuju baku jer se boji i sjesti na krevet ili stolicu. Ovdje vidite Mislava kako planinari po bakinim jastucima.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovdje je također Mislav, ali nešto umorniji.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovdje pak vidite Mislava i Miroslava kako se love. Jako su slatki kad se tako mali igraju. Uzmite u obzir da im je ipak tek tri tjedna!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A evo i Miroslava kako se odmara. Da, to sam skužila, jako se brzo umaraju. Malo se poigraju, onda se priheftaju na mamine sise i zaspu.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Posebna harambašica je Kjavica, jedina curica ali se zato tuče i hrva s dečkima kao ravnopravna pa i nešto ravnopravnija. Svako malo čujem vrisak i deranje i ugledam Kjavicu kako perja nekog od braće.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ona je prva od svih skužila prednosti maženja s bakom. Još uvijek ne zna presti pa se baka sekira, ali mazi se kao velika. Baka je obožava!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toliko od mene danas! Sutra vam moram pokazati fotke susjeda lastavica i njihovih beba.
Baš me peru ti majčinski osjećaji u posljednje vrijeme.



Čak 25 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off