subota, 09.06.2007. u 04:46

Danas nam je rođendan!

Drage moje gošće i rodbino koja ovmo dolazi.
Prije ravno godinu dana između 2 i 5 ujutro rođeni smo:
Tutan (danas živi u Lučkom, jer se baka zeznula i dala ga "prijateljici" koja ga nije pazila i sada mu je adresa nepoznata ali nadamo se da je živ jer baka kaže da je najpametniji od nas)
Krleža (dosadna uš od mog starijeg brata)
Borosana (moja sekica koja ima bebe)
i ja, Boroleta Bodljika (pišem ovaj blog, imam "polomljeno" uho i malo manje lijevo oko i mezimica sam najveća).

Želim nam svima od srca sretan rođendan!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bake danas nema s nama pa rođendan slavimo sami, ali sutra, kada se baka vrati s puta, slavimo svi i baka pravi "mačju tortu" (recept daje na zamolbu!)


Ovo je Tutan, taj braco koji živi u Lučkom:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Evo i brace Krleže kad je bio mali:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A evo i seke Borosane i mene (ja sam desno, ova s "potumplanim" uhom):
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Na tim fotkama smo svi mislim nekih 3 ili 4 mjeseca stari. Baka se ne sjeća, kaže da vrijeme brzo leti, kao da smo jučer bili bebe a Seka danas već ima tri svoje bebe a i moje su na putu, kaže baka tako.

Evo još malo da nas vidite, tu Krleža, seka i ja sisamo našu mamu Patuljku a Topsy nam je dadilja:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A ovako smo izgledali nakon što nas Topsy opere:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jedva čekamo da se vrati baka sutra, više zbog nje nego zbog nas, jer znam da je tužna što danas nije s nama.

Pozdrav svima, sad nam čestitajte prvi rođendan!



Čak 7 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off