ponedjeljak, 30.04.2007. u 18:31

Moja obitelj.

Moja obitelj je mnogobrojna i to me veseli.
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ima nas zbilja svakakvih: dlakavih, pernatih i golokožih.
Priznajem, obitelj mi ponekad ide na živce, pogotovo kada nas baka hrani pa nastaje gužva a ja sam najmanja, ali uglavnom sam presretna što nas je toliko jer nam nikada, baš nikada, nije dosadno.



Čak 8 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off