, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Zaklada Ana Rukavina II - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

29.06.2007., petak

Zaklada Ana Rukavina II

Ana Rukavina
Prošlo je već skoro punih tjedan dana otkako smo mi Čačinački Alkosi organizirali ovu akciju u suradnji sa Zakladom Ana Rukavina i napokon eto posta. Kriv je moj kronični "ljenitis" koji me svako malo uhvati i nepušta.
Akcija je održana u subotu 23.06.2007. u zgradi čačinačke Osnovne škole i odaziv građana je bio solidan.Naš predsjednik Ileš je kaže zadovoljan,a li ja priznajem da nisam i da sam očekivao nešto više zainteresiranih. Na akciju se odazvalo 69 duša,uglavnom iz Čačinaca i nekoliko pojačanja iz Orahovice.

Počeli smo se okupljati oko 14 sati i prvo smo se informirali na letcima koje su nam podjelile ljubazne tete iz Zaklade,a Ileš je doneo cugu da se svaki donator može i malo okrijepiti na naš račun. Nakon što je sve bilo spremno,pristupili smo akciji. Led je probio predsjednik Ileš a za njim smo išli mi ostali jedan po jedan i sve tako do broja 69 (neka me netko ispravi ako nisam točan).



Pogledajte nekoliko odabranih fotografija (uglavnom made by Bobika) na kojima se vidi kako su neki hladnokrvno pristupili doniranju,neki pod budnim okom predsjednika,neki sa smješkom na licu,neki glumeći nezainteresiranost a neki i u laganom strahu neželeći gleati iglu i krv.





Uglavnom,neuzmu ti puno krvi i sve je bezbolno.Da sad nebi ja ovdje pisao Markove konake odite vi na službenu web starnicu Zaklade pa se tamo detaljno informirajte i pridružite se ovoj humanoj akciji jer kako je rekao Ileš:"Bolje da mi damo nego da nama treba!"

Sudeći po ovim slikama,netko bi se zapitao tko je organizirao akciju-Bad Blue Boysi ili Čačinački ALkosi????



Nakon što je sve bilo gotovo,i nakon što se narod okrijepio toplim sokom i ponekim hladnim pivom, El Presidente Ileš je dao izjavu za medije, točnije za radio Orahovicu ljupkoj Gordani Jajčanin.



I tako je protekla ta akcija. Sada slijedi lagano zatišje (nadamo se pred buru) a o svim eventualnim događanjima u našoj organizaciji ćete biti pravovremeno obavješteni.

I za kraj pogledajte kako tetak Bobika čuva Kecovu kćerkicu Gabrijelu:



Jel treba tko dadilju?



- 22:42 - Mudro mišljenje puka (11) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova