bobata

subota, 10.01.2009.

Rano jutro, a već sam gladna,
neću valjda sad počet da se debljam,
počela sam više jesti... ne ne to nije dobro!
Tako mi je od 01.01., od mojeg pokušaja prestanka pušenja!
Eh, nisam prestala pušiti,
al sam smanjila pa se nadam s vremenom...

Smješno, ali moja kćerkica od 2 godine obožava obuću!
To sam već i prije primjetila, al nisam baš obraćala pažnju,
recimo kad joj idem nešto kupiti i treba da proba
jaknu, vesticu i sl., uvijek vriska neće da oprobava ništa,
a s obućom je druga situacija, razgledava sa mnom
i govori mama ove su bas jepe, ove su jupej i tako...
onda sjedne na stolicu i kaže mama kini ove (da joj skinem stare)
i divi se onome što proba (cipelice, tene ili čizmice)
Neki dan su joj baka i dida kupili bijele tene Adidas s rozim oznakama
auuu njene sreće, neće da ih skida, i ne želi stare tenisice više da obuje!
A kad joj oblačim suknjice ili haljinicu sama govori
sada obuti jepe timbe (čizmice)...
Haha, a meni uopće obuća nije napeta,
ono nisam tipično žensko koje mora da ima neznam koliko cipela u ormaru,
više sam sportska elegancija...

- 08:06 - Komentari (11) - Isprintaj - #