bobata

subota, 03.01.2009.

I evo nas u 2009.godini...idemo dalje....

Doček je bio iznenađujuće dobar,
s obzirom da nisam do 31.12. znala gdje ćemo...
bilo je par solucija i dosta poziva od prijatelja da idemo s njima...
jedni su išli na Blidinje, drugi u Split, par ih je išlo u Dubrovnik,
neki su ostali doma - kućne zabave i zvali nas....
ali od svega toga mi smo - ostali doma!!!
S nama je bilo još četvero dragih ljudi + 3 djece!
Klinci su zaspali u 21,30 h
a mi... olala veselo, hrane, alkohola (ups, da)!!!
Sve u svemu prošlo je sve super, zabavili smo se pravo,
a inače nisam tip za zabave takvog tipa,
više volim izaći negdje!!

01.01.2009. ako se po tom danu godina poznaje, najebala sam!
To sam odmah trebala da znam...moj prvi pokušaj prestanka pušenja...
nervoza, užas...šizenje
Roditelji mi bili na ručku i u jednom trenutku tata se diže sa stolice
i kaže da će mi donijeti trafiku cigareta....
Zapalila sam 02.01. u 15,34h pa opet u 20,27h!!
tata došao u 20,30h sa Nicoretama... mene stid sa cigaretom u ruci!!!
03.01.2009.god. zapalila u 08,01 h pa u 08,30 pa u 09,05
sad gledam cigarete, ne mogu se skoncentrirati na posao,
zapaliti ili ne... zapaliti ili ne!?!
Nicorete su u džepu!



- 09:07 - Komentari (21) - Isprintaj - #