bobata

subota, 08.11.2008.

Noćas 03,00 h princeza se budi i zove mama, maama budi će, dođi mi!
Ja govorim pavaj jubavi, ona opet, dođi mi, papiti kino!
Ma kakvo čokolino, spavaj... ona opet mama dođi mi... papiti kino.... pećući menenu... ima tuju, boji gujo!!!
Ja se trznem... odmah gledam ima li temperaturu - sve ok... pelena - suha...
grlo - sve u redu.... ona se smije!!!
Ma vidi ti male prasice... izmišlja samo da bi se digle iz kreveta....
Ha... vidim nema spavanja, diži se iz kreveta idemo u dnevni....
ona me grli i čitamo slikovnice,... maza moja mala....
Nervozna je... pa slabo spava... raste joj zubić očnjak, ali dobro je ...barem ne plače kao prije!!!
Zaspala je oko 5,00, a ja dok sam sve pospremila taman vrijeme za spremanje za na posao!
Jutros je ostala s tatom, još spava...

- 06:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #