16.01.2008. / srijeda

PREISPITIVANJE









ne ispituj me stalno
zašto si tužna
zašto si ljuta
da li te nešto muči
što te to muči

zašto si ljuta
zašto si ljuta


onda postajem ljuta


ne mogu svaki dan skakati od sreće
i pjevati po cijeli dan dok kuham, čistim, spremam, čitam, uživam, pričam

ne mogu biti vrckava od jutra do sutra
i uvijek nasmijavati sve oko sebe


a da ti kažem da sam tužna
zato što nisam tamo gdje bih htjela biti
zato što ne radim ono što bih htjela raditi

i da ti kažem da me muči to što ne znam
kako da promijenim svijet
kako da promijenim sebe
i to što nisam učinila ono što sam htjela učiniti i kad sam to htjela učiniti

još da ti kažem da zapravo jesam ljuta
upravo zbog toga što si dozvoljavam biti tužna i što samu sebe mučim

ili da kažem jednostavno da sam nezadovoljna zbog učinjenog ili neučinjenog

ne
neću ti ništa od toga reći
ne bih bila shvaćena
oslabila bih svoje čvrsto sagrađene zidove


samo ću ti reći
dozvoli da i ja imam loš dan

- 14:07 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.