17.08.2007. / petak

KAD SE ZVIJEZDE UROTE

Budimpešta, Beč, Opatija, Nizozemska, rafitng puta dva, Zadar, Omiš, Split, Vir samo su neka od mjesta na kojima sam bila sa svojom najboljom prijateljicom. Nepisano pravilo bilo je da jednom godišnje odemo negdje nas dvije solo barem na jedan vikend. A ljetovanje obavezno - to je neupitno!!!
U zadnje dvije godine posao, fakulet, lova, vrijeme ili koja druga otežavna okolnost spriječile su našu dugogodišnju naviku upoznavanja svijeta i okolice.
Lani je ona išla opet u Nizozemsku. Našu obećanu zemlju. Dreamland.
Ja nikako nisam mogla ići. I svi oko mene su nekamo putovali. Čak je i mišić otišao na tjedan dana turneje po sjevernoj Italiji, a ja nikako nisam mogla ići.
Moj crv v riti je radio punom parom pa su se valjda ipak bogovi smilovali i dobila sam stipendiju za koju sam se nekoliko mjeseci prije toga prijavila. Mjesec dana u Makedoniji. Ipak sam i ja putovala.

Sve to nije isto bez moje frendičice.
Ove godine ista priča. Nikamo nismo putovale, niti smo ljetovale zajedno.
Zaključile smo da nam to jako fali i odlučile poduzeti radikalne mjere.
Pa kad ne možemo u bijeli svijet onda možemo u šarenu Crikvenicu. Tako smo barem mislile.
Jedna putnička agencija organizira jednodnevne izlete u Crikvu. Da škvadra malo osjeti mora ako ne može iz kojekakvih razloga na ljetovanje.
Nama je to bila prilika da barem na jedan dan ponovimo povijest i kao u dobra stara vremena imamo mali jednodnevni babinjak.
To se dogovaramo otkako dam došla s mora - skoro tri tjedna.
Pa prvi vikend ružno vrijeme, pa drugi vikend ružno vrijeme, pa ajmo ovaj. Može. Vrijeme bu dobro. KUPIMO KARTE!!! Jupi, jupi, jea!! Plešemo ples radosti. Skvičimo, cvilimo, pravimo popis potrepština, ozarenih lica skakućemo....
I danas nešto iskrsne i buf. Propade sve!!!
Karta mi je v žepu, al cug bu nam popegel!!!

Je li to sudbina?
Je li to nama nije suđeno?
Je li to jednostavno tako treba biti?
Ili to neka viša sila manipulira ovozemaljskim željama?
Ili su se sve zvijezde urotile pa nam šalju neku skrivenu poruku?

A vikendi odmiču i sve je manje prilika!!

- 18:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.