08.08.2007. / srijeda

POZIV NA VEČERU S PREZENTACIJOM



Prije tjedan dana zvoni telefon:
- Halooo?
- Dobar dan! Ja sam ta i ta iz firme te i te od tud i tud. Telefonskim izvlačenjem u našoj nagradnoj igri Vi ste dobili nagradu – ukrasni jastuk – kojeg možete preuzeti ukoliko dođete na našu večeru s prezentacijom. Večera je besplatna i možete povesti 6 osoba. Večera će biti u Novoj Vesi tad i tad.


O.K. Znam kak to funkcionira. Imaju tam neke tombole, nagrade, blabla. Bila je i moja Mama, kupila svašta, dobila svašta. Dobila i putovanje. Jupi.
Velim teti da može i da mi pošalje poziv i da ću joj javiti koliko će ljudi doći.

- Super. Hvala, hvala! Doviđenja!


Došao poziv skup s nekim računima u kaslić. Pogledala, odložila, ostavila kuvertu neotvorenu, sistem „budem poslije“ i zaboravila.
Sjetila sam se 5 dana nakon, taj dan kad je večera. Sva sreća da sam se sjetila u jutro.

Nazovem, javi se ženski glas, velim tko sam, što sam, zašto sam.
- Jel može?
- Može!
- Dvoje ljudi!
- Super! Mrak! Hvala, hvala!
- 'Đenja!


Počinje to u 19 nula, nula.
Krenuli mi autom. NA VRIJEME! Nova Ves od početka do kraja raskopana. Kružili okolo naokolo gdje se sparkirat, s koje strane, pa neke ulice slijepe, pa neke jednosmjerne. Ojte v rit.
Auto negdje ostavili i ajmo pješke. Po raskopanoj Novoj Vesi. Sva sam prašnjava došla. I zakasnili smo.

Još nije počelo al nam je gospon prezentator skoro pa bukvicu očital. I nije mu bio dovoljan naš argument to što su organizirali prezentaciju na nepristupačnom terenu. PRVI MINUS!
Al dobro!
Valjda zato što smo mladi (debelo najmlađi od svih sudionika) pa smo automatski i neodgovorni.
Ak ga veseli tako mislit – pa nek se veseli.

Zna se na tim večerama fino papat. Ja bila jednom do sad, Mama nekoliko puta pa tako znam.
Ovaj put to nije bio slučaj. Pohani šnicl, meso u saftu i punih 8 prutića pommes frittesa. Ne karikiram. To me ne bi pretjerano smetalo da nisam bila fakat gladna. Nema veze. Preživila sam. Besplatno je pa se nemam što žalit. Opet se pali moja moralna lampica – neki nemaju uopće za jesti!!!
Cuga se plaća. No problem.

Poslije mršavog objeda gospon prezentator počeo je priču. Odnosno – pokušao je početi, ali se neke gospođe i gospodini nisu dali isključiti bez obzira na sve šššš....molim Vas....tiho...ššš...mogu li ja???

Uglavnom frajer ima vrlo ugodan duboki glas. Can't help myself – to mi je bitno!
Sve što je pričao večini je već dobro poznato. I nama isto. Ali ga nismo prekidali, upadali u riječ, došaptavali se i mudro, intenzivno kimali glavom.

Ne znam zašto neki ljudi imaju potrebu to činiti. Čovjek radi svoj posao i mora to izbrbljati bez obzira na sve. Uostalom, tamo se zbilja može naći netko tko još nikad nije čuo za proizvode koje on prezentira.
Ak se nekome ne da to slušati u miru i tiho onda ne treba ni doći.
Al ipak je tu besplatna večera, tombola, pokloni....i druženje.

Ol rajt. Gospon prezentator nekak je čudan. Sve on to lijepo, razgovjetno, uvjerljivo, naučeno prezentira. Ima hrpu poštapalica i ponavlja se, al nije to neka frka. Ponekad ubaci neku šalu kao da razbije monotoniju. A te šale veli nekim ozbiljnim, uvrijeđenim tonom (???) da nismo baš uvijek bili ziher da li se zafrkava ili misli ozbiljno. Tak da je neki putt bilo nelagodnih situacija. DRUGI MINUS!

No, penzići se nisu dali. I dalje su šaputali, naručivali cugu i desert i klaparali beštekom po tanjurima. Teško se strpit dok čovjek ne ispriča svoje. Došli smo na prezentaciju, a ne s ekipom u restač!
Ta je nepristojnost gospona prezentatora iziritirala (tu se slažem s njim) i tak ih je popljuval. I njih i konobaricu koja bi kao trebala znati (tu se ne slažem s njim). Pa ne može preodgojiti ljude od 70 godina. Uostalom ako on želi nešto prodati morao bi povlađivati ljudima apsolutno sve, ili barem imati način kako da ih umiri. Pogotovo kad se radi o proizvodima koji nisu niti blizu jefitinom. TREĆI MINUS!


Bez obzira na sve mi smo si kupili neke stvari jer znamo da su dobre. I još smo i poklone dobili. Jupi.
I iako nitko nikoga ne prisiljava na takve večere ipak mi je drago da od Nove Godine više neće biti takvih prezentacija. Ne znam zašto, tak nam je taj striček rekao.
Ima gospon i nekoliko pluseva od mene, ali to ostavljam za neku drugu priču!!

- 11:34 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.