28.03.2007. / srijeda

MOJ DAN DARIVANJA

Image Hosted by ImageShack.us
četvrtinastoljeća



Darivanje je običaj, za koji nisam sigurna kako i kada je počeo te zašto. Ali meni se poprilično sviđa taj drevni običaj. Zvuči materijalistički, ali zar nije tako - svi volimo kada dobijemo nekakav poklon. Ali, sigurna sam da i mnogi vole poklanjati. Ma nema sretnije od mene kada se nakome dopadne ono što mu poklonim. To najčešće nije ništa skupo, već nešto originalno i napravljeno, ne kupljeno (to ne znači da nikad ne kupujem poklone).
A meni najdraži darovi su oni koje je ta osoba što mi poklanja sama napravila ili baš ciljano kupila ono što mi je potrebno.

Svaki pokon mi je neprocjenjive vrijednosti, samo zato što ih dobivam od meni dragih ljudi.
Pa sam tako za rođendane dobila stvari poput sakoa, suknje i drugih odjevnih predmeta, foto albuma, cedea, nakita...


Image Hosted by ImageShack.us


Iznimno cijenim originalnost i kreativnost, a moji se prijatelji često u tome pokažu kao izvrsni, stoga mislim da ovo zbilja traži malo pažnje na mom blogu. Pogotovo na današnji dan....prisječanja....

1) Moj me Mišić prošle godine pitao što želim da mi pokloni, a ja sam mu odgovorila "Ledeni čaj i giotto!" (Giotto su fine čokoladne kuglice.) I tako je došao moj dan i dobih poklon od Mišića moga i otvorim ga, a ono ledeni čaj i 6 paketića Giottoa. Oduševila sam se time da je zapamtio moju blesavu izjavu i od toga napravio dobru zafrkanciju. Nakon pola sata dao mi je drugi poklon i rekao da je to onaj pravi. Iskreno nisam očekivala drugi poklon, onaj prvi mi je bio sasvim dobar. Ali taj drugi je bio ono što sam si duže vrijeme željela, ali nikako da si kupim. Jedan dobar discman.


Image Hosted by ImageShack.us


2) Prijateljica i ja često smo zajedno putovale, a za to nam je trebalo nofcih, a kao studentice nismo si baš mogle puno toga priskrbiti pa je bilo potrebno štediti. Zbog toga se ona poprilično potrudila i napravila mi malu rastafarijansku kasicu-staklenkicu.


Image Hosted by ImageShack.us


3) Veliki sam ljubitelj glazbe i sviranja...iako baš i nisam pretjerano talentirana...i jako volim bubnjeve, ali zbilja jako volim bubnjeve. Zbog moje ljubavi prema bubnjevima dobila sam i svoj prvi bubanj (za sad i jedini) koji je simbolično dobio ime BOB.

Image Hosted by ImageShack.us

4)Još jedan glazbeno-kreativni poklon došao je iz ruku moje prijateljice arhitektice koja mi je napravila jedinstveni cover za cd Daft punka i uz to jednu zanimljivu grafički izdizajniranu sliku.


Image Hosted by ImageShack.us

5) Ovaj poklon koji slijedi, posljednji je u ovom nizu. Ne želim ga specijalno izdvajati kao da je on najbolji, najdraži, najoriginalniji, jer svi su mi takvi, ali je poprilično zanimljiv. Moja prijateljica planinarka šetajući šumom našla je mnogo nekakvih kuglica, za koje ne znam čega su produkt, navodno to neki kukci sami rade. Zanimljivo je da svaka ta kuglica ima rupicu. Ona je to lijepo skupila, odnijela doma, očistila i onda u njih nagurala vatu i zatim je natočala mirisnim eteričnim uljem. I dan danas te mi kuglice mirišu u sobi.


Image Hosted by ImageShack.us


A da bi kuglice imale gdje stajati, moja je prijateljica planinarka s jednog drveta skinula jednu veliku gljivu, odnijela je doma, očistila, prelakirala i stavila kukice kako bi se ta gljiva mogla objesiti na zid, a na nju staviti kuglice. I ta gljiva s tim kuglicama stoji na zidu moje sobe, širi divan miris i smiješi se svakome tko dođe.


Za potrebe slikanja odvojila sam kuglice i gljivu :):)

Image Hosted by ImageShack.us


Nisu to svi pokloni vrijedni pažnje, ali za sad je to kraj moje liste poklona.

Veselim se današnjem danu i svim gostima koji će mi doći, ne toliko radi poklona, koliko radi toga što uživam u njihovu društvu. I to mi je najveći poklon - da me ljudi vole i da ja volim njih. Iako, često me pitaju što želim za rođendan.
A što si želim za rađendan???
Nitko mi to ne može kupiti. Želim si ostvarenje cijeva, osmjeh na licima svojih najdražih, a naravno i na svom, još mnogo, mnogo rođendana i još mnogo,mnogo toga....

- 00:13 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.