29.12.2006. / petak

filmska večer




FILM U NASTAVCIMA




Sinoć sam u kinu gledala SAW III, ili u našem slobodnom prijevodu SLAGALICA STRAVE III.
Volim horore iako su mi omiljeniji oni koji „pucaju“ na psihu jer nisam baš ljubitelj krvavih scena. Malo mi loše sjedaju na želudac.
No, prva dva dijela „Slagalice strave“ su mi se poprilično svidjela, a kako je kraj drugog dijela očigledno nagvijestio i treći dio, s nestrpljenjem sam čekala njegovo pojavljivanje u našim kinima.

Film je jako dobar. Radnja je u skladu s prvim nastavcima i dosljedna je. Nije, kao u masu drugih filmova u nastavcima, izgubila onu zanimljivost i napetost. Nema varijacija na temu. Nego, čini mi se, cijeli je film zamišljen kao jedan serijal od nekoliko dugih nastavaka.

Koliko god ja znala krvavost filma i princip po kojem se radnja razvija, dakle kako se igra ta igra, nevjerojatno je kako sam se puno iznenadila kod mnogih scena. Pomišljala sam:“Pa nije moguće!“ Zbilja je film zamišljen fenomenalno i ideje su nezamislivo nevjerojatne. To je nečija živa mašta.

Ali, prebrutalan je.
Rezuckanje glave, piljenje lubanje kutnom brusilicom, čeprkanje po mozgu – a sve zato da bi se čovjeku ublažila bol?!?! Crijeva po podu, okovi i lanci u jeziku spojeni na tempiranu bombu, sve to zaliveno litrama filmske krvi. Mudro na te scene okrećem glavu, ali zvukovi nisu ništa manje realni pa mi se želučić i dalje komeša. Kaj sam onda mazohist što sam to išla gledati???
Možda, ali jako me zanimao kraj priče. A kad me nešto zanima ne odustajem samo tako. Svu „sreću“ – vrlo pod navodnicima – u sva tri filma tako gadne scene su rijetke i uglavnom na početku. Pa preživim!

Nadala sam se da će sinoćnjim gladanjem „Slagalice“ priča za mene biti gotova. Jer čemu da bude više od tri nastavka?? Odlučila sam prožvakati i taj treći dio da zadovoljim svoju znatiželju i saznam završetak. Međutim.....tnnn...ne znam da li da sada to zborim ili ne, no, ne mogu ne reći da mi se čini da će biti i četvrti dio. Pa ja bum ponorila!!!! Ne mogu još jednu „Slagalicu strave“ gledati. Želim da je gotovo! Nadam se da je gotovo. Možda sam se prevarila. Možda je baš namjerno tako napravljeno da mi ostane onaj upitnik nedorečenosti koji visi iznad glave i tjera me da mozgam o tom filmu.
Valjda. Ma gotovo je. Jel' tak'? Mora bit.

Mogu sad jedino čekati.

Pozdravček svima i ljepo se provedite za vikend....a u Novoj nam godini......tko to zna

- 17:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.