< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kontakt: blues.only@gmail.com

hit mjeseca

Komentari On/Off

Novo

Izvođač:
B.B. King
Album:
One Kind Favor
Izdavač:
Geffen Records
Izlazi:
26.08.2008.

Favoriti

B.B. King


Buddy Guy


Eric Clapton


Jeff Healey


Keb' Mo'


Luther Allison


Dion Di Mucci


Billy Gibson


Flavio Guimaraes

Linkovi






video

B.B. King - Blues Boys Tune


Luther Allison - Cherry Red Wine


Keb Mo' - Folsom Prison Blues


Joe Bonamassa - Blues Deluxe


Charlie Musselwhite & Flávio Guimaraes Blues Band

24.11.2008.

nezaborana svirka

Da, nadobudno sam krenuo u ovaj blues projekt.
Ekipa koja ovdje dolazi i ne ostavlja svoje tragove natjerala me da nastavim s ovom blues avanturom.
E pa dragi moji bez nekog velikog uvoda, dozvolite da vam predstavim, jednog jedinog, neponovljivog, žestokog, nabrijanog do boli, sirovog bles-rock gitaristu…. dame i gospodo…. missssteeeeerrrrrr

Bugs Henderson & The Shuffle Kingssssssssss



Ovaj dvostruki live album je poslastica za sve ljubitelje blues-a.
Moje prvo preslušavanje ovog bisera je završilo u 3 sata ujutro tako da je impresija bila potpuna ekstaza u eksploziji tonova i rifova.
Ono što me posebno dojmilo je čisti sirovi zvuk koji je iskren do boli.
A danas pronaći iskrenost u bilo čemu pa i u muzici, stvarno je raritet.

Part 1
Part 2
Part 3
Komentari (0) - Isprintaj - #