subota, 13.09.2008.

kuc, kuc ?! =)

Ponekad su bakterije jedina kultura koju čovjek ima.

Ovo je zanimljiva konstatacija i na zanimljiv način rečeno. Svaki put kad razmišljam o tome se nasmijem jer je to jebena istina i jer se svaki dan susrećem s tim. Bakterija fakat ima mnogo na nama i u nama, a da ni ne znamo. To mi lijepo obznanjuje moja zakon profesorica iz biologije. Pa zašto se svuda nakuplja prašina po kući? Pa od nas. Nema tu nikakve druge sile, moći. S nama živi hrpa bakterijica koja nam se potrebna, a neke su i štetne. Ali, ma koga to zanima, nekima je dovoljna samo ta kultura bakterija da ga to čini čovjekom.

„Čovjek se rađa slobodan, a ipak je posvuda u okovima.“ J.J. Rousseau

Predobra misao. Gdje je tu zapravo neka prava sloboda. Koliko smo ograničeni i u mozgu i u svijetu. Imamo samo ovaj jedan planet, a jebemo ga i uništavamo.
Ma kakve kampanje protiv pušenja, daj molim te. Zašto se odjednom počelo zabranjivati pušenje na javnim mjestima? Neka postoje kafići gdje se smije i gdje se ne smije pušiti, ako već mora biti tako. Odjednom su pušači najveći zagađivači i pod nekom „humanitarnom“ svrhom se to provodi jer puno ljudi umire. To je njihov izbor hoće li pušiti ili ne. Kakva briga za ljude, to je samo maska, ali jako loše napravljena. A i što je najbolja fora, svi puše te glupe američke fore osmišljene od nekih fundamentalista.Svi prihvaćamo ono što nam se nudi, bez razmišljanja.

Smijeh je lijek.rofl

Volim se smijati. Prilikom iskrenog smijanja pokreću se svi mišići u tijelu. Stalno se smijem i vesala sam i nasmijana osoba. I stalno zajebavam ljude oko sebe i šalim se na svoj račun. Ne znam kako bih živjela bez smijeha. Pa on je sastavni dio moga života. Kad mi je dosadno pod satom ( ovo se pogotovo i najviše odnosi na njemački ) smijem se. Sjetim se nečega smiješnoga ili profesorica samom svojom pojavom i svojim opominjanjem mene me nasmijava i moju drugaricu u klupi. Haha… =) A i obožavam najviše od svega one glupe, kratke viceve. Jednostavno, a toliko glupo da se moram smijati.

Aj, pozdravljam vas sve. Dobrog sam duševnog raspoloženja, bez obzira na sve. cerekzubo


22:23 | Komentari (10) | Print | ^ | Da/Ne |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.