< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje gluposti...razmišljanja...








Cool Clocks at Wishafriend














Paulina Vještica Mihelčić

Napravi svoju značku




subota, 25.12.2010.

Merry fucking christmas...

aaa...kako su svi u lijepom božićnom duhu...na sred grada djed božićnjak sa svojim vilenjacima, u avenue mall-u se puštaju jingle bells i svim na zemlji a meni se riga -.- eek
Sva ta božićna sr*nja mi već idu na živce i najrađe bi prespavala to...ali pošto sam tolika ranoranilica to mi i ne uspjeva.
Zato sam se pomirila s tim i postala gluha na sve bljakaste pjesme...

Kad sam već pomislila da su svi već preboljeli krizu i sve te ukrase za kuću...čula sam od Ice Queen da kad je bila u zagrebu negdje tamo...dva fraera su se potukla oko bora...današnji svijet je prolupao...oko bora....kojih ima zaista koliko hočeš i oni se tuku oko jednog određenog a oko njih sve borovi jedan do drugoga... rolleyes

U školi božićno sajam, ja nisam bila ni na jednom do sad i nosam mislila ići ni ove godine ali mamina frendica je čula za taj božićni sajam i odlučila nam pomoći...a pošto ona crta...predobro...nisam mogla odbiti. I tako sam ja bila prvi put u 7 godina na božićnom sajmu, radi njezinih čestitki.
Kad sam došla u školu, više manje smo se dosađivali, a jedino dobro što je bilo tamo je što smo ostali nas 7-mero jer su se ostali pokupili doma nakon sat vremena. Još je bilo super što smo uzeli 3 paketa kolača što smo trebali prodavat i pojeli ih :))

Zato...najedite se, budite dobri(ne), lijepi i pametni i Merry fucking christmas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.